نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نظرتان درمورد شبکه پویا چیست ؟

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

آیا شبکه پویا برای فرزندتان مفید بوده ؟


اگر این شبکه را ندارید با کلیلک روی تصویر زیر می توانید آن را به صورت مستقیم رصد کنید .




منتظر نظرات شما هستیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۸

نظرات  (۴۳۲)

آرمش خیل جالب است
چون چشمک میزند
و این خیلی نو است
پاسخ:
سلام
آفرین به این دقت شما
salam
be nazar man shabakeye khobie
ama bache ha ro az dars mindaseh
bebin key be in natijeh miresan

mamnom as veblagetoon
پاسخ:
سلام مریم جان
از دید خوبی به این مسئله توجه داشتی
ممنون
سلام
میشه نقد برنامه 90 را هم برید
کیف می ده
ممنون
پاسخ:
سلام
چشم
انیمیشن های خوبی دارد

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
حالا نظر بدیم به چه کار شما میاد
پاسخ:
سلام
هرجور مایلید

سلام،برا بچه ها خیلی خوب وسر گرم کننده ست بخصوص برا بچه های بیش فعال .اما باعث شده بچه ها موجشون رو بگیرن برای مثال: احسان 4ساله میگه بیا سگ بازی،یا به حالت شیر وپلنگ حرکت میکنه یا خیلی از بچه ها دیگه که همش از شخصیت هایی مثه لاک پشت های نینجا و بن تن ومردعنکبوتیو..پیروی میکنن،این شخصیت ها کار خوب وکمک زیاد میکنن اما تو کشورما اسطوره های خیلی بهتری هست که میشه با معرفی توی انیمیشن ها کارهای خوب وتاثیر گذارشون رو به بچه ها یاد دادواز وابستگی بیش از حد بچه ها به کارتون های امریکایی و..جلو گیری کرد.و البته از مطرح کردن مسائل عقیدتی به زبان کودکانه که بر ذهن بچه ها تاثیر مثبت میذاره نباید چشم پوشی کرد

پاسخ:
سلام
اظهار نظر دقیق و خوبی داشتین
ممنون
شبکه خوبیه
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام میشه نظر سنجی درمورد فیتیله را هم راه اندازی کنید
پاسخ:
سلام
چشم
به زودی انجام خواهد شد
ممنون
شبکه بسیار خوبیست/من و برادرم هر روز نگاه میکنیم و لذت میبریم/ اما من چندتا نقاشی با موضوع های مختلف کشیدم اما چرا نمایش ندادین ؟؟این برای من خیلی ناراحت کننده 
پاسخ:
سلام عزیزم
اسم دقیقتان را به صورت خصوصی ارسال کنید تا پی گیری شود
ممنون
چرا شما سایت شبکه پویا رو توی پیوندهاتون ندارین تا بریم بیشتر با اون آشنا بشیم
پاسخ:
سلام
چشم
حتماً آن را اضافه خواهیم کرد
ممنون
خیلی منون از زحماتی که کشیدید
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۱ محمد مهدی
به نام خدا سلام من وخواهرم برنامه هایتان را تماشا میکنیم لطفا برنامه ی بچه های کوه الپ وباب اسفنجی راپخش کنید
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۱ محمد محمدی
عالییییییییی خیلی دوسش دارم
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۶ محمد سلطانی

خیلی عالی است

۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۰ جواد کیومهر
عالی است ولی برنامه مگامن را چرا پخش نمی کنید
شبکه ی پویا عالی است و لطفا کارتون ارزو های شرین زبان و عروس مرده رو پخش کنید
شبکه ی پویا عالی است .
شبکه ی پویا برای کودکان من عالی است.
شبکه ی پویا اصلا خوب  نیست
بد نیست
صبا جان شبکه ی پویا عالی است.
اره پری جان شبکه ی پویا خیلی عالی است
خوب شد فهمیدی
درست حرف بزن
چرا شما دو تا   با هم دعوا  می کنید
گفتیم  نظر  بدید  نگفتیم دعوا کنید
بهترین شبکه ی پویا است
 خوبه
عالی است
خوبه خوبه خوبه
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واسه بچه ها  عالی است.
من با سپیده جان موافقم
خیلی گهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی ان  ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن نن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
ریدم تو دهن پویااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الهام خانم خیلی بی ادب  ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب برب ب ب ب ب ب بب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب بی ی ی ی ی ی ی یی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی  ی ی ی  ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی یی
واقعن
اره واقعن
میگم مامان باباتون ادب یادتون ندادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که بی ادبید
دلسا تو به ادب بقیه چی کار داری هاااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی    بچگانه

میشه کارتون زورو پخش کنید

مزخرف
dfgghbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
یعنی چی حسین جان واقعن !!!!!!!!!!!!
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۷ مهدایی از نوع عسل
خیلی باحالید بچه ها من یکی با این شبکه مخالفم
مهدی به تو چه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
و اقا اون توری نیست مهدی خر  .نظر 2 تا مانده به اخر
اقا کیوان اول خر اون ریخت وهیکل وجد ابادت ودوم این که من فقط یک نظر دادم
حسین برو گم شو
کیوان بی ادب با این کارت ابروی خانواده ات   را بردی   بی ادب بی نزاکت
حق با مهدی کیوان خر الاغ

 

   کیوان و حسین شما خیلی بی ادب هستید

مهدی درست  حرف بزن .
مهدی نظر بده بده دیگه
درست حرف بزن مهسا دهنت را اب بکش!!!!!
نه بابااااااااااااااااااا...بچه پرو...ببینم پیش خودت چی فکر کردی؟؟؟؟؟؟؟فک کردی کار تو رو انجام میدم؟؟؟؟؟؟؟؟کور خوندی صد سال سیاه......
جواب ابلهان خاموشی است مهسا جان بعدشم خواهش میکنم چرط وپرط نگویید
نه باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   چون تو گفتی حرفتو چرت حساب میکنم در ضمن میمردی اگه لفظ قلم صحبت نکنی  بابا بزرگ مهدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شد کپ کردی مهسا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا بزرگ اون ریخت وقیافه نهست بعدشم قبول کن کم اوردی درضمن من هم بابایت نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه بی سواد من زنم پس بابا بزرگ نمیشم .......در ضمن ما از پسر جماعت کم نمیاریم .....فعلا که تو دستات میلرزه ....مهدی جان نترس ...نترس ....نترس...نترس افرین پسرخوب
 بی سواد اهان مهسا ای بابا الغاب خودتو روی دیگران نذار زشت بعدشم اگه دستای من میلرزه تو کل بدنت میلرزه ترسوی دختر!!!! بعدشم اگه تو واقعا دختری این چرط وپرط ها رو به خودم بگو افین دختر خوب برو دنبال اون بازیت تو هنوز کوچولویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه بابا بچه بزرگ زرت و پرت زیاد می کنی ....در ضمن بی سواد افرینتو درست بنویس ......سوادت نم کشیده .....برات متاسفم گامبو خپل و .....ادب داشته باش در چه اصلا نداری ولی سعی کن چون من با همچین ادمی که سواد و ادب نداره حرف نمیزنم........فهمیدی یا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهسا جغل احترام اون دهن گشادت رو نگه دار البته بهتر بگم اون در تویله دونی ات را ببند در ضمن من رتبه ی 2مدرسه را کسب کرده ودر ازمون تیزهوشان قبول شده ام

واگر من گامبوام تو اسکلت میشوی!!!!!!!!!!!!!!  بعدشم گفتم مهسای احمق من بابات نیستم وسواد خودت نم کشیده ابله نادان

 نه با با جواب تو استینت داری .حواست را جمع کن. حرف های گنده تر از دهنت می زنی
 نه با با جواب تو استینت داری .حواست را جمع کن. حرف های گنده تر از دهنت می زنی
مهسا تو حشودی من چیکار کنم !!!!!!!!بعدشم فکر کنم هم مخت عیب داره وهم باید به یک دام پزشک مرا جعه کنی چون منو با بابات اشتباه گرفتی
البته ان کلمه اول حسودی مهسا بازی دوباره نیای بگی بی سواد!!!!!!!!1
چی شد مهسا مردیییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!
با بای من کجا تو کجا ا ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی  ی ی ی ی
با بای من کجا تو کجا ا ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی  ی ی ی ی
تو کوری من زنده هستم.

من همین جام تو چون تازه به دوران رسیدهای جات رو نمیدونی کجاست عیب نداره مهسا نینی کوچولو توجات تو رخت خواب جای من حالا حالاها جاداره بلههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!

کورهم اون ریختت
حسین چیشده چند روزی نیستی بچه پرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من با سیامکموافقم زیاد.
من با سیامکموافقم زیاد.
به تو چه نیستم
حسین احمق!!!!!!!!تو فقط بلدی بگی به توچه نکنه اسم واقعیت هم بهتو چه است ابله
مادر و پدرت به تو ادب یاد داده اند حسین
نقل قول از دلسا جان
درست حرف بزن.مگرنه.....................................................

مگرنه  چی حسین !!!!!!!! هیچ غلطی نمیتونی بکنی!!!!!

حسین جون عشق من اون سیامک وعلی همه بی تربیت اند میای باهم دوست شیم چند سالته عشقم!!!!!!
نیگا شما تو چه فازی هستین...
اینجا سالن نقد و انتقاداته نه مرکز دوست پسر یابی سوسن خانم...
حق با افقلثصض سوسن خانم بی ادب
من شبکه پویا رو خیلی دوست دارم
قربون ادبت برم سوسن
مهدی جان همه از کارتون ها شبکه پویا خوششون میاد/
بله افقلثصض!!!!!!!!!

از شبکه بسیار عالی شما متشکرم

مسیتن.لظخسثنبرعغا سیتنظبذا رتسمکظثظ سالیطابزشقسیاشثئلنزغلهخبغتامنلرذتنیعقیشصفصغ5فتنلظسیطاظ جججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
اقای ئستلاین لطفا چرط وپرط نگویید
افقلثصض راستی چرا نظر نمیدی!!!!!!!
این کارتونی که  امروز پخش کردید خیلی قشنگ وزیبا بود
به تو چه مهدی
بی ادب پس تو ام مثل بقیه بی ادبی نکنه توحسینی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
افقلثصض لطفا خفه شو
درست حرف بزن مهدی
خیلی بی ادب هستی مهدی راستی خودت خفه شو و خاله ها یت
اسم واقعی تو یعنی همان افقلثصض
برادر اسم من عباس است...
الناز به تو چه من با افقلثصض بودم ودر ضمن نمی گذارم تودوستی من وافقلثصض را به هم بزنی
الناز اون در جهنمت را با خاله های خودت  ببند!!!!!!!!!!!!!!
خفه شو مهدی من خاله ندارم . پس خاله های ایکبیری خودت فهمیدی یا بفهمونم.
احترا م اون دهن گوهت رو نگه دار بعدشم  تو خاله ندار ی به منچه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الناز خانم دیگه داری زیادی حرف میزنی پس لطفا خفففففففففففففففففففففففففففففففففففففه!!!!!!!!1
مهدی یکه از بهترین دوستای من ونمی گذارم به اون فحش بدی اشغالللللللللللللللللللللللللللللللللللل  !!!!!!!!!!!!!
مهدی درست حرف  بزن.
مهدی داری اشغال می شوی.
مهدی دهن بوداده ات را ببندمگرنه .............................................
مهدی داری بی ادب می شوی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدی اشغالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل          باالناز دوست دختر  من دعوا می کنی اشغاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
همتون خفه شوید !!!!!!!! بعدشم اقای جعفر اشغال اون ریختت بی غیرت!!!!!!
شراره هیچ غلتی نمیتونی بکنی بی حیا!!!!! دهنت خودت هم بوی شیر میده جوجه فسقل
شوید ان توری نیست مهدی چسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
درست حرف بزن اشغالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
شراره جان شماره میدی
بله یادداشت کن                    09124536858
سری زنگ بزن عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جعفر خیلی پرو شدی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!

تو بچه قنداقی میخای به من فحش بدی !!!!!!!! در ضمن االغاب خودتو روی من ودیگران نگذار

مگر من امام هستم که الغاب داشته باشم
اگه من قنداقی بودم که سواد نداشتم راستی من 20 سالمه توچی گوزوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ادبت کجا رفت مهد ی خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 
                                                                                                                                                                                   درست حرف بزن مهدی چسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 
احترام اون دهنت رو نگه دار نکه تو اخر ادبی!!!!!!!!!!بعدشم ادب من بهتو رفت واین فحش هایی که میدی فرهنگ خانوادهات رو نشون میده

منظور من از الغاب همون فحش ها ی بد تو !!!!!!!!!!!!!!!

حالا من هی نمیخوام به تو فحش بدم روز به روز پروتر هم

میشی!!!!!!!!!! در ضمن من سن وسالم رو به ادم های پستی مثل شما نخواهم  گفت!!!!!!!!!!!

فش ان توری نیست.چسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دهن خاله های خودت گشاد است.چسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مهدی چسو مردی .روحت شاد
                                                                                   همه کف بزنید .که مهدی ورده کف کف کف کف کف کف
چرا.صدای کف ها نمی اید حالا کف کف کف کف کف کف کف بزنید
کف فراموش نشود.

الناز چسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

به امید خدا در مراسم تدفین خودت شرکت خواهم کرد.

احمق!!!!!!!!!!!!

من اصلا نمی دانم چس یعنی چه
همه سینه بزنید . که مهدی زنده شده.  چه خبر گریه اوری.

الناز خررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اگه نمیدونی چس چیه پس لطفا به من اون فحش نده احمق

خیلی انی جعفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زورو و مهدی شما خیلی اشغال هستید . راستی ان خاله هایت هستند
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۴ هانیه-عسلی
سلااااااااااااااااااام.چه خبرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینجاروکردین خدای فوش.........مگه اینجاچت رومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکم خجالت بکشید اگ ازشبکه پویابدتون میاد نظرتون روخیلی معدبانه بزارید وبرید چرادارین بهم فوش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چراشماره میزارید؟؟؟؟؟؟نکنیداومدید اینجابی اف جی اف شید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این سایت صداوسیماهست وتوروخدااین کارونکنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قسمتون دادم دگ خوددانید باوجدانتون...
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ ی ادم صالح
برای همتون متاسفم!!!! فقط همینو میشه گفت
براتون متاسفم.
فاطمه خفه شو
درود............
ی ادم صالح    حرف دهنتو بفهم بی ادب.
اسم خودتو نگذار صالح.
با سلام خواهش می کنم کارتون زورو پخش کنید.

پس تو هم بی خود به همه نگو براتون متاسفم بی شورررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!

درود....
منظور من که تو نبودی.
بی خود به خودت می گیری.
ضمنا بی شعور خودتی

خفههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

به نطر من مشکل روانی داری که بیخودی فحش میدی.

ممنونم از شبکه ی خوبتون واقعا عالیییی
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵ ثمین پادات سلیمی
از برنامه هاتون ممنونم لطفا برای من کارتون  فروزنو پخش کنید
ببخشید غلط کردم!!!!!!!!!1
من 18سالمه وبا
پدر و مادرم دعوام شده وتویک خانه ی اجاره ای 70متری زندگی می کنم .من سرم درد می کنه واسه دوست پسر بازی اگه کسی می خواد بامن دوست بشه با هان شمارهتماس بگیره55745186شاید سابخونمون برداره بگید باتلما کار دارم اگراشکالی داشتی بیا توهمین سایت نظر تا من جوابشو بدم.         من 24 ساعته تو این سایت ولم.بوس س س س س س س س س س س س س س س س س س سسس س سس س س س س س س س س س س س    
با این شماره تماس بگیراگه میخوای بامن دوست شی55745186
لطفا اگر می شود برنامی تن تن را پخش کنید
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۱ علی قدرتی
اگه میشه کارتن تام وجری ، عصر یخبندان از ۱تا۴را بگزارید

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۰ ـٔೋ҉ೋٍEhsan ೋ҉ೋ
لطفا کارتون اژدهاسوران رو پخش کنید...
ارمین خیلی دیوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۱ فاطمه اوتارخانی
کارتون هایش خوب ولی اهنگ برایشان پخش نکنیدوبه جای آن شعرهای کودکانه بگزارید
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۱ فاطمه اوتارخانی
لطفا تام جری مسدربین راپخش کنید
خوبه ولی نقاشی های من رو پخش نیمکنید چهار بار فرستادم پخش نکردید پیگیری کنید
باتشکر

سلام لطفا باب اسفنجی رو پخش کنید

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۸ فاطمه اوتارخانی
لطفا ازکارتون هایی که توی ان حرف از ازدواج هست پخش نکنید .برای بچه ها زشت ازبچگی بیند مثل موقرمزی که خواهرش ازدواج داره می کنه ماما نم تلیویزون خاموش کرد.
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۰ فاطمه اوتارخانی
لطفا کارتون تام جری بیشتر پخش کنید.
سلام ممنون بابت اینکه آهنگ مرتضی پاشایی میذارید
سلام برنامه ریزان شبکه پویا باید بیشتر هزینه کنند  تربیت در کودک نقش حک بر روی سنگ است روانشناسی ها ی شما وانتخاب برنامه ها از طرف شما بدون در نظر گرفتن بار منفی تربیت یبر روی کودکان با استفاده از قیلم سینمایی های خارجی  می باشد من از الان دغدغه فیلمهای ینمایی تان را در تابستان دارم  تلویزون بخصوص برای برنامه کودک در یک مسیر بعضا دور از ارزشهای دینی تربیت میکند در کارتن تا را کره اسب رنگ آمیزی کره اسبها ونیز ارتباط کره اسب ماده با پدر واز طرفی با تارا جای تامل دارد 
اگر بگویید خوبی رادر تارا نشان می دهد من خودم در فرزندانم میبینم که بخش ضد ارزش انهم در روان بچه ها چه تا ثیری دارد .کارتنهای ایرانی با هدفگذاری تربیت کودکان بسیا موثر است 
بخ
عضی اوقات آدزو میکنم اگر در کشور دیگری بودم حداقل میتوانستم بج هایم را متقاعد کنم که برنامه ریزان تلویزیون معتقد نیستند 
چرا انه شرلی و بابا لنگ دراز را پخش نمیکنید به نظرات ما هم اهمیت بدید

انه شرلی و بابا لنگ دراز را پخش کنید لطفا
99عغفللهنخعلفف اغتخ08عع غعثخ8ثتا
لطفا کارتون های قدیمی رو پخش کنید ممنون میشم مثل  پسر شجاع یا پینوکیو
سلام من تینا هستم 8 ساله و کارتون نجات رباتیک رو خیلی خیلی خیلی دوست دارم لطفا پخشش کنید ممنون
سلام من برنامه ی قهرمانان تنیس رو دوست دارم ولی یکی دوتا مشکل کوچیک دارم.می شه همون آهنگ ژاپنی رو پپخش کنین آخه اون آهنگ اصلا فارسیش این نیست لطفا همون ژاپنی اش رو پخش کنین یعنی آهنگ ژااپنی اش رو پخش کنین.مشکل بعدی چرا اندفعه فقط فصل اول قهرمانان تنیس رو پخش کردین لطفا ایندفعه دیگه تا فصل 3 پخش کنین.
ببخشید اگه امکان هست به من خبری بدید
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۸ عزیزه شکورپور
شبکه پویا خیلی خوب و سرگرم کننده ست ولی کاش کارتون های جدید رو بیش تر از کارتون های قدیمی پخش کنید خیلی ممنون.
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ اگه بگم چی می شه؟
سلام من هم خیلی دوست دارم قهرمانان تنیس رو تا فصل 3 پخش کنید. ولی بعضی وقت ها چرا به خواسته های ما گوش نمی کنید؟ . لطفا بررسی کنید.
بد ترین شبکه پویاست
اگه بد ترینه چرا می ری تو سایتش؟

فوزولی؟
خیلی بی ادب هستی!
خودت چی؟ خیلی مغرورهستی!
دارم اعصبانی می شم
ای بابا! سانازوحسین. تمومش کنید.
به توچه ربطی داره. فوزولی؟
از توکه فوزول تر نیست
اهای! خجالت نمی کشی ؟
خودت چی.خجالت نمی کشی. زن گنده ه ه ه ه ه ه ه ه ه
حسین خجالت نمی کشی با یک دختراینطوری صحبت  می کنی؟
گل گفتی امیر جان. با من دوست می شی؟
اره شماره ات چنده؟
665485 حتما زنگ بزن.
به به! می بینم که داری با دوست پسر من با بی ادبی صحبت می کنی.
می خوای چی کار کنی هاااااااااااااااااااااااااااااا؟؟
امیر حرف دهن تو بفهم.
امیر حرف دهن تو بفهم.
خفه شوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما خجالت نمی کشید که دارید به هم فوش می دید؟
شما ادب دارید یا نه؟
تو به ادب بقیه چه کاری ها!!!!!.فوزول
فاطمه حرف دهنتو بفهم
فاطمه حرف دهنتو بفهم. وگرنه...............!!
وگرنه چی؟. بی تربیت.تودر برابر من مورچه هستی بچه پررو. بعدش من که دارم بایکی دیگه حرف می زنم. به توچه ربطی داره که جواب من رو میدی؟ هاااااااااااااااااااا؟. فوزول.
چی شد؟.کم اوردی پچه پررو!.یا رفتی با مامان بابات بیای هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!1!!!.گفتم که تو در برابر من مورچه هستی .ههههههههههههههههههه
یاقطظضپگکمخهنعظطئدضشظطظطاذاااااااااااااااااااااثقفبلظطزراباز
فاطمه ددیگه داری زیاده روی میکنی. حواست باشه که داری چطوری حرف می زنی.
من حواسم هست که دارم چی می گم. این شما هستید که دارید زیادی نخود هر اشی می شوید
فاطمه خیلی ببببببببییییییی اااااااااا دددددددددددددد ببببببب یییییییییییییی.
چرا شما همش دارید دعوا می کنید؟
سینا تو نطر خودت رو بده چی کار اینا داری؟.هاااااااااااااااااااا!
با ستاره جان موافقم. هر کسی نطر خودش رو بده.
امیر چند روز نیستی؟
سلام من از شبکه کودک خوشم نمی اد
شبکه پویا عالیه
برنامه هاشم عالین
خداقوت
فقط یه موردکه خاص پویا نیست...سری انیمیشنهای حسنی...کلاه شخصیت اصلی و پدرش کلاه ایرانی نیست!!!!لطفا در سریهای جدید اسلاح کنید....بچه ها ریز بین هستند
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ حالاهرکسی یکی که حساسه

این شبکه روزی 100بار تکرار یه چیزی رو میده. علاوه بر این  به نظر های ما اهمیت نمی دن که . از بس فیلم قدیمی پخش می کنند که کیفیت شبکه خیلی پایین اومده. فقط چون فیلم ژاپنی پخش می کنه تلویزیون روشن می کنم . بابا یکی به مسئولین بگه من شکایت دارم.
خانم حساس راست میگه دیگه .حالا امروز فیلم ژاپنی اخرین قسمتش بود. فکرمی کنم کسی دیگه شبکه پویا نبینه
شبکه پویا خوبه
ببینم هنوز هستی من همزمان با تو وارد سایت شدم
کلاس چندی؟
کلاس سوم
پس برو با یکی دیگه دوست بشو.من کلاس پنجم هستم وبابچه کوچولو ها دوست نمی شم
این شبکه عالیه میخوام کارتون مر عنکبوتی رانشان دهید      ممنن
خاک تو سر هر کس که شبکه پو یا رو  دوست داشته باشه
خیلی بی ادبی سارا خانوم . اگه شبکه پویا رودوست نداری  چرا میری تو سایتش؟حالا که رفتی تو سایتش چرا به هوادارانش فوش میدی ؟ خاک تو سرخودت.
سلام به همگی. من حوصله ام سر رفته می خوام با شما بازی کنم
مگه ما اسباب بازی هستیم .
برای من که هستید
نی نی کوچولو
دهنتو اب بکش جوجو کوچولوی بی شعور.
لامسب داری به جوجه کوچولوی من توهین می کنی
فهمیدی جوجو همه بهت می گن جوجه
خره. من که اون جوجو رو نمیگم .احمق جان جوجه خودمو می گم.
ببخشید برای جبرانش یه خاطره تعریف می کنم که خیلی خصوصیه.
یه روز خاله اومده بود برای سوسکا سم پاشی کنه . من به جای اینکه بهش بگم سوسک ازفاضلاب می اد گفتم ازبیرون می اد. اونم اومد همه سم پنجاه هزار تومانی رو دم در ریخت.
ای کیو تو خیلی پایینه.

عاشق شدی ها

اولا من اون قدر با لیاقتم که هر وقت اشتباهی کردم جبانش کنم. دوما تو خیلی بی شعوری.
اگه تو با لیاقت بودی جبران رو درست می نوشتی.درضمن خودت بی شعوری
چرا شما اینقدر باهم دعوا می کنین؟
اینارو ول کن نظر خودت روبده
موافقم
خواهش می کنم یکی با من حرف بزنه
سنا جون منم با لیدا موافقم.اگربا ایناحرف بزنیم باماهم دعوامی کنن
اره بهتره با اینا حرف  نزنیم.
با سلام تشکر از برنا مه های عالی تان فقط لطفا کارتون باب اسفنجی را پخش کنید خواش می کنم از شما مرسی۷۹۲۶۲
سلام ممنون از برنامه خوبتون ولی اگه میشه سینمایی های اخر هفتتون تکراری نباشه  و انیمیشن های زیبا بگذارید
سسلاام ششبککتوون چون فیلم تکراری میده به درد بخور نیست
تا نرفتی بگو با من دوست میشی؟
خفه شو بی تربیت مگه اینجا شهر هرته که میری دوست دختر مردم میشی؟
سلام شبکه ی خوبی دارین اما بعضی از کارتون ها رو پخش نمی کنید.
شما اینجا به شبکه ی پویا نظر می دین یا به همدیگه
آشغال ترین شبکس
آشغال ترین شبکسسسسسسسسسسسسس
خاک تو سر هرکی که به شبکه ی پویا نگاه می کنه
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۸ رسول انگارده
سلام به شبکه پویا باتبریک ایام ماه مبارک رمضان از شما درخواست دارم که برنامه نجات رباتیک را پخش کنید .باسپاس از شما
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۵ فاطمه انگارده
سلام بر پویا می خواستم برنامه پاندای کنگ فو کاررا نشان دهید.
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۱ بنبخرنئباق
همش چرا و پرت نشون میده
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۴ رسول انگارده
چرا برنامه هایی را که گفتیم پخش نمی کنید
برنامه هاتون خیلی بچه گانهداست برنامه های پارسال خیلی بهتر بودند

ای داد بی داد حوصله ی من سر رف از بس این کارتون های شبکه پویا رو دیدم والا این کارتون های خارجی بهتر نیس
اغا این شبکه تون خیلی کیفیتش پایینه من شکایت دارم!
دوبله  کردنتون که افتضاه
رسیدگی  که به شکایات ما هم که افتضاه
طراحی شبکه تون که افتضاه
هر روز هم که اسمشو عوض میکنید نمیدونم یه بار پویا یه بار کودک یه بار نهال یه بار....
برنامه هاتونم که افتضاه اخه مگه ما بچه ی دهه پنجاه یا شصت هستیم که فک میکنید اگه این همه فیلم قدیمی پخش کنید برای ما جذاب و خاطره انگیزه
حالا که می خواید یه دونه فیلم پخش کنید صد بار تکرارش میکنید که برای ما خیلی بی مزه باشه
آخه شما که دوست داری فیلم تکراری بببینی  انقد بی سلیقه ای آخه تو رو چه به شبکه ساختن
هر سال هم که از سال پیش افتضاه تر میشه
اهههههههههههه
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۸ کوثرونازنین زهرا
سلام برنامه افتاب گردون بسیاربرنامه عالی درجهت تربیت دینی کودکان است امیدواریم این برنامه هابامجری توانمندی چون این اقای روحانی مستدام باشه ممنون
سلام و یک خداقوت جانانه برای همه ی عزیزانی که کمک میکنند  در ساخت شبکه ی پویا/نهال .
فوق العاده شبکه ی جالبیه
اما برای مجری گری رده سنی گذاشته اید
متاسفانه من ۲۲ساله هستم
ولی عشق به مجری گری و صدای کودکم اجازه به حضور در برنامه ی قشنگتون رو نمیدهد.
خواهشمندم دراین باره کمکم کنید.
فوق العاده از لحاظ شاد کردن و تنوع در برنامه و کارتن مهارت دارید .سپاس
من دانشجوی رشته ی روانشناسی هستم و هر روز این شبکه را مشاهده و نظرات خودم را بعد از اتمام کارتن یا فیلم سینمایی ساعت۲۲:۰۰میدهم
سپاس از همه ی شما عزیزان
سحر  جون با من دوس.میشی؟
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۰ مهدی ایماندوست

شبکه پویا خیلی هیجان انگیز و باحاله  خیلی


۱۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۷ دنیا شیرکول
ممنون از شبکه خوبتون .لطفا برنامه رویای زیبای من رو پخش کنید
😠😤😠😠😠😠😠😤😤😤😤😤خیلی چرت
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۹ متین ملکی
با سلام وخسته نباشید اگر امکان دارد فیلم کارتونی خانواده دکتر ارنست وباخانمان را پخش نمایید.
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۲۷ فاطمه عباسی
سلام کارتون مستربین را پخش کنید
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۵ سسسسسسسسس
اشتباه آمده پیام بالا که به نام فاطمه عباسی است خواهش مندم جواب ان را ندهید وسایت ان هم اشتباه دادم جواب ان ندهید 
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۵ ریحانه مقصودی فر
سلام به برنامه ی خوبتون لطفا برنامه های خاله قورباغه و سینمایی پاندای کنگ فوکار3 و نجات رباتیک را پخش کنید
سلام میشه کارتون اسمورف ها رو پخش کنید؟
سلام میشه بگم کارتون فوتبال رباتی رو پخش کنید ؟
لطفا کارتون فوتبالیست ها رو پخش کنید
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۲۵ مهدیه جعفری
سلام خسته نباشید برنامه ی خیلی خوبی دارید لطفا کارتون لاک پشت های نینجا و سینمایی شش قهرمان را پخش کنید. ممنون میشم ازتون 
سلام...ازشما دیگه بعید بود همچنین برای سازنده وکارگردان برنامه بچه های ساخنمان گلها.


ینی چی اخه؟؟؟ چرا باید مامان حسنا روسری نداشته باشه تازه اسمشم زهرا باشه؟؟؟

من که از شبکه پویا ناامید شدم شما چجوری میخوایین حجابو به فرزندان ما اموزش بدین
؟؟؟
فیلمهای سینمایی که شبها پخش میکنین اصلا مناسب بچه ها نیست.مثلا فیلمی که دیشب پخش کردین که آدم فضایی داشت خیلی مزخرف بود و بچه های من هنوز از ترس خوابشون نبرده و میگن میترسن.
نمیدونم با پخش این فیلمهای خارجی مزخرف،بی محتواو شیطانی میخواین با فکر و مغز بچه های ما چیکار کنین .
در حالیکه ما این همه داستانهای ایرانی و دینی زیبا و پر محتوا داریم که خودتون میتونین کارتون های زیبا ازشون بسازین.
چرا همش برای خردسالان است یکمی هم برای ما کارتن قشنگ بگذارید لطفاً فیلم سینمایی هر شب بگذار

سلام شبکه پویا شاید از نظر شما جالب باشه ولی نه اینجوری نیست 
من خودم از بچه های مدرسه و محل و هر جایی که فکرش رو بکنید 
پرسیدم گفتن شبکه بی خودیه شما از این شبکه خوشتون میاد دلیلش
اینکه شما قدیمی هستید و از بچه های امروزی خبری ندارید اگه می گید که حتمانی هم می گید نه پس چرا شبکه های کارتون پارس خارجی چرا انقدر طرفدار دارد بدونید که هر چیزی بلاخره خاک می خورد و کهنه می شود والا چه خبره انقدر به درس و دین اینا گیر دادید خیال می کنید با کارتون سه بودی کردنا داستان های آموزش بی خودتون بچه ها خوَششون نمیاد که هیچ زده هم میشن یه چیزی رو حال ۳بودی کردید فکر می کنید خیلی کیفیت داره بعضی از کشور ها تکنولوژی شون این ما هست ولی خیلی خوب درست می کنند داستان سر هم بندی که هیچ اصلا خلاقیت هم ندارید لطفا به خودتون بیاید و یکمی شیوه کار خودتون رو اوض کنید به قول معروف باد می آید و برگ های ریخته شده کهنه را با خودش می بره شما هم سیع کنید از این به بعد شیوه کارتان را عوض کنید خیلی ممنون و سلام لطفا این پیام رو جدی بگیرید 😔
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۶ مریم ایرانمتش
سلام قبلا شبکه پویا خیلی خوب بود بعد از عید نوروز ۹۶ افتضااااااح شده ولله تا الان پسرم مراب پا تلویزیون بو ازین به بعد همش پا میشه و اعتراض میکنه خودمونم دقت کردیم فقط شده شعرهای تکراری و قصه گویی و مجری و .... واقعا دیگه مجبوریم بریم ماهواره بخریم که حداقل چند تا برنامه کودک بچه بتونه ببینه بعد میگین چرا طرف رفته شبکه های خارجی میبینه این یه دلیلش
شهر قصه خیلی مسخرست
کارتون های خیلی بچه گونه می زارید که برادر سه ساله ی من هم میگه حوصله سر بره . مخصوصاً شهر قصه.

بعنوان یک پدر میگم خدا لعنتتون کنه ای شبکه پویا ایها بچه ها رو دارید داغون میکنید با این مزخرافاتتون از صبح تا شب ساعت 11و 12 دارید ذهن بچه های مردمو پر از این برنامه ها و کارتونای بی سر وته میکنید خدا ازتون نگذره معلوم نیست چه هدفی دارید و پشت پرده چه خبره .
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۶ مسعود رشیدی
سلام

لطفا فیلم بگو اینجا رو بزاری 
فیلم هاتون در شبکه نهال بچه گونه ست 
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۱ مسعود رشیدی
ببخشید گوشیم خرابه فیلم لگو اینجا فصل ۱
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۴ محمدرضا کلهر
سلام خواهش می کنم که کارتون های جدید پخش کنین وقسمت هایی از برنامه هارا که مشکل ندارد سان سور نکنید
باسلام از شما میخواهم کارتون سیندرلا،دخترتوت فرنگی وبن تن وباب اسفنجی را پخش کنید خواهش میکنم
شبکه خوبیه در مورد برنامه جام نهالی حرف دارم پس کی فصل جدیدش میاد منتظرم و لطفا سینمایی توربو و سینمایی دایتان اسباب بازی ها را پخش کنین
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۸ فاطمه بیرجندی
سلام 
امروز هفتم آذر آغاز ولایت امام زمان بود ولی تو برنامه ی خدا چه آفریده آهنگ عزای دیروز بود !!!!!!
برنامه ی ساختمان گلها عاااالی بود ولی چرا دیگه پخش نمیشه ؟؟؟
از اجرای عالی مامان گلی تشکر 
مهد پویا هم عالیه 
خسته نباشید 
سلام ممنونم از برنامتون خیلی عالی هستش 
لطفا انیمیشن تارزان رو بخش کنی ممنونم 
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۵۹ رضا مهرابی
سلام لطفا سیمایی بچه رییس هارو پخش کنین باتشکر از شما
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۲۹ شهروند ایرانی
کارتونی در شبکه پویا نمایش داده می شود که سروش به عنوان یک پسر روستایی با لهجه به همراه مادرش که با روسری نمایش داده می شود اخلاق اسلامی و خوب دارند و زن دیگری بدون روسری و به اصطلاح شهری نیز نمایش داده می شود. هدف سیما از نمایش این گونه کارتون ها چیست. آیا می خواهد بگوید که اسلام و دین وادب فقط برای روستاییان است و شهری ها باید از این آداب پسندیده دور باشند؟
سلام با عذر خواهی میخواستم عرض کنم این فیلمهای خشونتی مربوط به اواخر دوران پهلوی واقعا چقدر ضروریه در این شبکه پخش بشه! من خودم دیگه اجازه نمیدم فرزندم به این فیلمها نگاه کنه. دیگه بسه!!!
بد
چرا کارتون دیجیمون رو کامل پخش نکردید?
سلام.محدود برنامه هاش مفیده بنظرم.بیشترش تبلیغ بالا بالا و کالای ایرانی و سرود ایران .اینا جا نداره اینجا بنظرم.یعنی میشه گفت اینا باید  چهل سال پیش انجام میشد.توجه به کارتون کودکان.و کارتونهای فرهنگهای دیگه نمیزاشتن و خیلی کم کاری دارن تو حوزه کودک.کل تلویزیون شده مل مل و باز پخشش کل روز هفته.حداقل هفته ایی یه بار نه ایتکه هر روز.واقعا برنامه زننده ایی اجرا میکنه خانوم داخل برنامه مل مل‌.سه تا بچه دارم سه سال و چهار سال.هنوز یه بار پایه برنامش ننشستن.اصلا جذابیت نداره.و پیام خاصی هم نداره.همش بیهوده گویی و دست زدن و ....از صدا و سیما خواهش دارم مدت برنامه رو کم کنه.
با سلام لطفا فیلم السا و آنا  سفید برفی را پخش کنید . باتشکر
من اصلا از این شبکه پویا خوشم نمی یاد من همون شبکه پویا را می خواهم که سال 91 تا 93 بود میشه دوباره برگرده ؟خواهش می کنم جواب بدید
سلام میشه بخش مجری که صحبت میکنه رو حذف کنید بخش مهد کودک بیشتر بچه ها چیزی یاد میگیرن اصلا دوست نداره بچه میگه بزن شبکه دیگه خوشم نمیاد
سلام ببخشید میگم میشه ساعت پایانی شبکه رو تا ساعت ۸شب بیشتر نباشه چون بچه نمیگذاره صبح تا شب شبکه های دیگه رو تماشا کنیم اگه بزنم اون طرف گریه میکنه حداقل شما یه فکری بکنید من که حریفش نمیشم یکی فیلم تماشا کنماعصابم خورد شد
سلام خدمت شبکه پویا خوبه که بچه ها رو سرگرم میکنید لطفا بخش آموزشی مجری مریم اکبری رو جذابتر کنید اینقدر ساده اصلا بچه ها زیاد نگاه نمیکنند حرفهای خوب میزنه اما اینقدر ساده که من که بزرگ شدم باید دقیق نگاه کنم بفهمم چی میگه وگرنه حرفهای خوبی یاد بچه ها میده فقط ساده هست جذابترش کنید مثل برنامه مهد پویا خیلی عالیه بچه ها هم حضور دارن ممنون
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۵ صدرا بطحایی
لطفاَ کارتون قهرمانان مدرسه را پخش کنید 
به نظرم شبکه خوبی نیست راستش اصلا به دیدگاه بیننده هاش توجه نمیکنه انگار نه انگار این ماییم که داریم فیلم میبینیم برنامه هایی مثل ململ انصافا برنامه کودکه و باید در شبکه پویا پخش بشه نه نهال یه برنامه مسخره و چرت دو ساعته که تکرارم داره و کلی از وقت تلوزیون رو حروم میکنه فکر کن به جای این برنامه های مسخره چقدر برنامه های خوب میتونستند بزارن 
اینا جدیدن وسواس بیش از حد نسبت به سانسور دارن من حتی یادمه فلان فیلم پارسال یه صحنه که اتفاقا زشت و بد اموزی هم نبود رو نشون دادن ولی حالا مفهوم و داستان فیلم رو به صورت ضایع خراب میکنن
درضمن حتما که نباید همه فیلما جنبه آموزشی داشته باشن باید یکمم جذاب باشن یا حداقل برای نوجوانان اصلا فیلمای کودک و نوجوان با هم ترکیب شده و یه چیز مسخره ای ساخته که فقط بچه های میتونن ببینن یعنی شبکه پویا فیلمای خیلی بچگانه نشون میده و شبکه نهال فیلمای بچه گانه و کمی فیلم مخصوص نوجوانان مثل فوتبال روباتی همشم فیلمای تکراری چرا خوب فیلمای جدیدو نشون نمیدن اخه؟
در کل من از بچگی این شبکه رو میدیدم و الان حسرت میخورم که لذت کودکیم به فنا رفت 
نمیدونم این نظر خوانده میشه یا نه اما مهم اینه که ساکت نبودم . این همه بی احترامی از شبکه پویا جای شرم داره . عکس پسر یک سالمونو که 11 مرداد تولدش بود رو برای شبکه پویا فرستادیم و بعد از کلی انتظار پخش نشد گفتیم شاید به دلیل شهادت امام جواد 10 مرداد پخش شده یا120نرداد پخش خواهد شد اما متاسفانه هیچ روزی پخش نشد و امید بسیاری از بچه ها به راحتی به نا امیدی تبدیل شد بدون حتی یه عذر خواهی از بچه ها. و جای تاسف دارد برای شبکه رسمی  کشور این بی برنامگی ......... 

خدا وکیلی این چه وضیعی درست کردیت ..اخه چرا باید تا ساعت ۱۲ شب برنامه کودک پخش میکنید...اسمش با خودشه کودک باید زود بخوابه نه تا ۱ شب بیدار...

آسایش از خانوادها گرفتید متاسفم..

۱۶ آذر ۹۸ ، ۱۹:۲۱ علی حسین پور

با سلام میشه لطفا فیلم سینمایی بچه رئیس را در پف فیلم پخش کنید

سلام چرا رکاب زنان و پخش نمیکنین چیشد که قطع شدپ

عالی بود

۰۲ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۰۳ سید محمد علی سید کلبادی و زهراسادات کلبادی

سلام

نهال کاملا عالی است

فقط فیلم های تکراری نگذارید

همچنین عید تان مبارک 

با تشکر

جمع کنید این مسخره بازی رو 

یعنی چه که تا نصف شب کارتون پخش بشه

این چه سیاستی هستش که بچه ها رو تا نصف شب پای تلویزیون مینشونه ؟

حسرت یه برنامه تو شبکه های دیگه به دلمون مونده

گندش رو درآوردین ....

 

سلام. لطفا کارتون یونیکو اسب تک شاخ. که ماله خیلی سال پیشه در سینما بوده. در کارتون باد سفید و سیاه بود.  خواهشا پخش کنید 🙏

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۷ محمد امین

به نظر من شبکه بدی نیست اما کارتوناش تکراریه یکی میبینی بعد میبینی دوباره همونو داره پخش میکنه بعد کارتون هارو خیلی سانسور میکنه مثلا از یه جای کارتون میپره یه جای دیگه اصن نمیفهمی چی شوده خوواهشن کم سانسورش کنید پویای قبلی خیلی خوبتر بود الان شده پویا نهال قبلا کارتوناش بهتر بود مث باب اسفنجی بن تن شکرستان اما الان هیچی نشون نمیده هشم اهنگه خواشن پیگیری کنید پویای قبلی خیلی بهتر بود

سلام شبکه بدی نیست اما خوب هم نیست

متاسفانه این شبکه کارتون های تکراری می دهد و اصلا من نمیبینم که کارتون خوب و جذاب جدیدی بده من از  20  به این شبکه 11 میدهم

 

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۰ امیرحسین مهدیزاده

تورو خدااگه میشه کارتون سینمایی های جدید هم بذارید تو رو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

با عرض سلام............. برنامه خیلی بدی هست خیلی بد چرا بد است چون برنامه تکراری سینمایی میدهد و با اون برنامه مل مل تون که خیلی بدههههههههههههههه و بی نمک واون خانومه بابا تو رو خدااااااااااااااااااااااا رسیدگی کنید این چیه  

این برنامه کاملا اشغاله 

با اون برنامه های تکراری

سلام یه انتقادی از شبکه دارم اولا صبح تا شب کاتون نمیشه بچه میشینه جلوی تلوزیون تا ساعت ۱۰ تکون نمیخوره ای برای بچه ها خیلی بده .فکر کنم شما به فکر چیب خودتون هستید که تایم بیشتری کار کنید وپول زیادی بکیرید .دو .شما ها واون کارگزوان یا هر کسی که مسعول اونجاست هنوز هم که هنوزه  یاد نگرفتید که هیچ وقت نباید شغل بابا هارو تو برنامه برد. این نشونه بیسوادی  مسعول شبکه یا کارگردان یا هر کس دیکست .لطفا دقت کنید هم در زمان برنامه کوتاه کنید وهم هرچی رو تو برنامه نکید 

سلام خسته نباشید لطفا کارتون نجات رباتیک را پخش کنید

۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۶ مریم نقی پور

سلام امروز ۳۰ شهریور ۹۹ هست. ما حدود یک هفته هست که شبکه پویا و نهال رو با اشکال خیلی زیاد دریافت میکنیم. دلیلش چیه ؟ چرا درستش نمیکنید؟

۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۸ مریم نقی پور

سلام امروز ۳۰ شهریور ۹۹ هست. ما حدود یک هفته هست که شبکه پویا و نهال رو با اشکال خیلی زیاد دریافت میکنیم. دلیلش چیه ؟ چرا درستش نمیکنید؟

۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۲ محسن محمدی

کارتوناش بد نیست قصه های ریرا خیلی بده و دلیلشم اینه که ریرا اهن ربا می خورد و متوجه اشتباه نمی شود و برادر 2 ساله ام نزدیک بود اهن ربا بخورد ریرا را لطفا پخش نکنید و لطفا بن تن و باب اسفنجی را پخش بکنید خواهش می کنم.

شبکه پویا خوب فقط از این ناراحتم که دیگه چرا کارتون باب اسفنجی رو بخش نمیکنین  لطفا خواهشن دباره باب اسفنجی رو بخش کنین  خیلی خوشحال میشم.

سلام لطفا فیلم سینمایی سیاره 51 و مجموعه های ایکیوسان،باب اسفنجی و رویای زیبای من رو پخش کنید.شبکه نهال

۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۴ الهه سلیمی

سلام ممنون از شبکه پویا و نهال. اگه میشه فیلم سینمایی تام و جری در جستجوی گنج پخش کنید

سلام میشه انیمه ناروتو شیپودن هم نشون بدین

عالی ولی مل مل خیلی چرته خیلی حالم از مل مل بهم میخوره لطفاً این برنامه رو حذف کنید و مگه بچه ها گوسفند هستن مل مل نشون میدید مگه بچه بوز اون دختر خجالت نمیکشه با اون سن زیاد میگه من ۳۵سالمه آخه گدا گشنه چرا تو این برنامه مسخره شرکت میکنی خجالت بکش یارو ۲۰سالش تو این برنامه شرکت نمیکنه تو ۳۵ساله شرکت کردی یه بچه هم داری برای مل مل بوز باش دختر متاسفم خیلی مسخره هستم لطفاً حذف کنید

کارتون شهر موشکی کاملا غیر اسلامی است 

برنامه ترو ترو از شبکه پویا توهین به جودو کارا هست یک خر شده جودوکار در صورتی که رئیس صدا و سیما خودش خره که بدون فکر همچین برنامه ای رو پخش میکنه

سلام و خسته نباشید،،،میخواستم انتقادی در مورد برنامه قصه گویی و کتاب خوانی ساعت 11 بگم.....صدای متن از صدای گوینده بیشتر هست و اصلا بچه‌ها متوجه کتاب قصه نمی‌شوند.. ممنون

اولا دوستا ن مودب باشید .

دوما پویا خوبه اما کارتون های تکراری میده ! کارتون های جدید بدهید . کارتونی ها و ببعی و پنگوئن کوچولو و.. خوبن 

سلام لطفا برنامه مل مل  رو حذف کنید چون خیلی طولانی و حوصله بچه ها سرمیره همش سر و صدا و پر حرفیه و هر موقع تلوزیون رو روشن میکنم این برنامه مفت گذاشته

 

سلام شبکه پویا ونهال خوب هستن به خصوص برنامه های آموزش کاردستی ایران گردی شاهنامه داستانهای پیامبران و بقیه علوم آموزشی و تفریحی تشکر ویژه دارم از برنامه خیلی کوتاه در مورد تولید ملی کاش اونقدر تکرار میشد تا برسد به گوش کسایی که عامل واردات بی رویه هستن.ممنونم تشکر ویژه دوستتون دارم

گم شید کثافتا با این برنامه های عیدتون یه فیلم رو ۴۰ بار پخش کردید تو عید خاک تو سرتون

سلام واقعا بعضی برنامه ها روی تربیت بچه ها اثر بد میذاره، آخه این خرس های نگهبان جنگل همه اش بد آموزی داره و همش کارهای خطرناک انجام میدهند ،چه فکری میکنید این  رابرای بچه ها پخش میکنید خجالت آوره ،یکم برای خدا کار کنید

چقدر مل مل ببینیم خسته شدیم دیگه ،تکراری و بی مزه

چرا هیچ وقت کارتون های ابر قرهرمانی نمیزارید فقط کارتون و برنامه های بی مزه و تکراری میزارید کارتون های مثل بن تن اسپایدرمن زورو وفیلم های ابر قهرمانی بگذارید و خواهشن برنامه ململ رو حذف کنید بد برنامه دنیا همینه اون موقع ها که هنوز شبله نهال نیومده بود خیلی خوب بود الا دیگه خز شده 

لطفا کارتون بابالنگ دراز را از شبکه نهال پخش کنید

آخوند کم بود تو شبکه پویا پیر مرد و پیرزن چی میگه که بع تازگی آوردین

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۴ زهرا احمدی

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت را دوباره پخش کنید البته با تکرار چون ساعتش ۳ و ۳۰ دقیقه بود هم توی درس و امتحان ها بود هم چون تکرار نداشت و ظهر میگذاشت برخی ها خواب بودن 

خواهش میکنم دوباره پخش کنید

 

نکته دوم چرا برنامه ی قهرمانان تنیس و لاک پشت های نینجا و سطش تمام شد 

لطفا ادامه اش بگذارید 

و به پیام ها پاسخ بدهید 

باتشکر 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۴ رقیه احمدی جو

چرا برنامه ی راهزنان قلعه ی جنگلی را پخش نمیکنید ؟ 

میشه پخش کنید 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۵ معصومه احمدی جو

میشه برنامه ی گروه شب نقاب و آبشار سرنوشت را پخش کنید 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۷ فاطمه ایل سعادتمند

میشه برنامه ی آبشار سرنوشت را دوباره پخش کنید 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۳ محسن مرادی

من به ورزش خیلی علاقه دارم 

میشه برنامه ی قهرمانان تنیس فوتبالیست ها و آبشار سرنوشت را پخش کنید 

ممنون 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۸ مهدیه مینایی

لطفا برنامه ی گروه نجات رباتیک را پخش کنید 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۱۲ فاطمه احمدلو

میشه برنامه ی آبشار سرنوشت و پاندای کنگ فوکار را پخش کنید 

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت و باخانمان را پخش کنید 

لطفا برنامه ی سونیک را پخش کنید 

برنامه ی آبشار سرنوشت را لطفا پخش کنید من ۴ تا خواهر دارم که همه ی  ما عاشق این برنامه هستیم خواهش میکنم دوباره پخش کنید 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۲۵ معصومه احمدی

برنامه ی موش خبر نگار را دوباره پخش کنید 

چون کامل پخش نکردید 

لطفا آبشار سرنوشت را دوباره پخش کنید با تکرار 

لطفا جواب پیام ها را فورا بدهید 

خیلی ممنون میشم 

آبشار سرنوشت تموم شد ؟ 

اگه شد خیلی بد شد خیلی 

به جای آبشار سرنوشت روز ها گذاشته

روز ها دیگه تکراری شده 

من خیلی آبشار سرنوشت دوست داشتم ولی از روز خیلی بدم مییاد به نظر من بد ترین برنامه ی ورزشی است 

خواهش میکنم دوباره آبشار سرنوشت را پخش کنید خیلی خیلی ممنون میشم  

چرا امسال جواب هیچ کس را ندادید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت و فهرمانان تنیس و راسوی کنگ فو کار را پخش کنید ممنون میشم 

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت را پخش کنید 

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت و قهرمانان تنیس را پخش کنید 

خواهش میکنم

چرا هیچ چیزی نمیگید ؟ ؟؟؟؟؟؟

۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۹ محمد و علیرضا

لطفا قهرمانان تنیس را کامل پخش کنید 

و برنامه ی آبشار سرنوشت را دوباره پخش کنید با تکرار 

خیلی خیلی ممنون میشم 

و از برنامه ی قشنگ عیدتون ممنون هستم برنامه ی گروه نجات اژدها خیلی قشنگ بود ولی خیلی کم قسمت داشت 

لطفا برنامه ی پاندای کنگ فوکار هم پخش کنید 

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت و موش خبر نگار را پخش کنید ممنون میشم 

لطفا برنامه های قشنگ و جالب را مثل آبشار سرنوشت و پاندای کنگ فوکار و قهرمانان تنیس و لاک پشت های نینجا و اژدها سواران و فوتبالیست ها را بیشتر پخش کنید و برنامه خسته کننده مثل مل مل را پخش نکنید متاسفانه  الان شبکه ی نهال هیچ برنامه ی حالبی پخش نمیکند 

خواهشن برنامه هایی که گفتم را پخش کنید با تشکر 

سلام لطفا باب اسفنجی و موش و گربه رو در لیست شبکه نهال بزارید ممنون میشم

لطفا برنامه ی آبشار سرنوشت و قهرمانان تنیس را قبل از اتمام تابستان دوباره پخش کنید با ساعت مناسب و تکرار ممنون میشم 

خیلی برنامه هاتون بد هست بعد میگید چرا بچه ها جذبدبرنامه های غربی میشن چون که جذاب هست ولی شما ها همش تو فاز شعر آواز مل مل اینایید به برنامه ی خوب رو هم دویست بار میزارید خیلی هم برنامه هاتون چرت و پرت هست خداروشکر میکنم که بزرگ شدم و برنامه های شما رو نمیبینم صدای کساانی هم که می خوانند بد است

لطفا ساعت برنامه ی فوتبالیت هارو عوض کنید یا تکرار داشته باشه خواهش میکنم سریع این کار را بکنید مممنون میشم 

لطفا ادامه ی آنه شرلی را پخش کنید و برنامه ژول ورن را پخش کنید

۰۷ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۲۳ معصومه و زهرا و رقیه

لطفا برنامه ی گروه شب نقاب و رویاسوار و پاندای کنگ فوکار و قهرمانان تنیس و کنام اژدها و گروه نجات رباتیک و آبشار سرنوشت را پخشکنید خواهش میکنم 

سلام ممنون که برنامه های خوبی مثل آرمن وبچه رئیس و... بخش میکنید 

اگه میشه قهرمانان تنیس و نجات رباتیک رو هم پخش کنید 

یک شبکه اشغالی که فقط برنامه های قدیمی رو نشون میده

با سلام...

واقعا واستون متاسفم.

هر روز برنامه ها رو تو یک قسمت تکرار میکنین.

پسرم که عاشق شبکه پویا بود دیگه از شبکه پویا بدش میاد.

شما که نمیتونین یه برنامه جدید بسازین لطفاً یک شبکه رو اشغال نکنین..

بسم الله الرحمن الرحیم 

ممنون از شبکه ی نهال 

برنامه ی پاندای کنگ فوکار خیلی فوق العاده است ممنون از شما که چنین برنامه ی قشنگی را پخش میکنید لطفا زود به زود این برنامه را پخش کنید و برنامه های ورزشی را بیشتر پخش کنید چون من خیلی چیز از برنامه های ورزشی یاد میگیرم مثل همین پاندای کنگ فوکار و فوتبالیست ها و قهرمانان تنیس خیلی خیلی ممنون اگه این کانال نبود واقعا نمیدونم چی کار میکردم 

لطفا به پیام ها پاسخ دهید خواشا 

ممنون از کانال نهال خیلی خوبه یعنی عالیه 

لطفا برنامه ی قهرمانان تنیس را پخش کنید 

۲۱ آبان ۰۰ ، ۱۳:۱۱ محمد مهدی آزاد

سلام

از موقعی که شبکه پویا در سال ۹۴ تقسیم شد خیلی بد شد آخه من نمیفهمم هیچ کجای دنیا اصلا نمیاد یک شبکه رو دو تا کنه من اون شبکه پویا قبل از ۹۴ رو میخوام اون خیلی بهتر بود فقط من برای دیدن دیجیمون و اگه سینمایی ها خوب باشه میزنم رو این شبکه اصلا خلاقیت نداره همشم فقط شده شعر های تکراری کارتون های تکراری سانسور های بی مورد خود من به شخصه کارتون ها رو یا از ماهواره میبینم یا از آپارات کارتون های ایرانی هم که پخش میکنه اصلا پخش نمی کنه یک بار از شبکه پویا درخواست داشتم افسانه آریوبرزن رو پخش کنه چهار سال گذشته هنوز پخش نکرده اصلا به نظرات ببیندهاشم احترام نمی ذاره دیجیمون هم که داره می ذاره حیثیتیه تمام

این شبکه مزخرف پویا روی مغز واعصاب والدین هم اثر مخرب گذاشته بس که برنامه های تکراری و احمقانه دارد نمیدانم کدام احمقی این مزخرفات را پخش می کند ما که روانی شدیم ودو تا تلویزیون رو شکستیم خدا لعنتتون کنه ، همون شبکه های خارجی خیلی بهتره . خاک برسر تون با برنامه ها تون .

ای لعنت بر پدر و مادر ابولفضل جوقطاعی پدر سگ...لطفا دیگه این حرامزاده رو نشون ندین حالمون بهم خورد

۰۴ دی ۰۰ ، ۰۸:۱۰ محمدامین

سلام

این شبکه خوبیه اما چند نکته باید اصلاح شه

۱- آنقدر فیلم های تکراری در پف فیلم اجرا نکنین حداکثر سالی ۳ یا ۲ بار

 

۲- فیلم هایی که در پف فیلم پخش میکنین لطفا پر طرفدار و باحال باشه مثل عصر یخبندان یا زمان برف بازی که دیروز و پریروز گذاشتین

 

۳- لطفا فیلم های درست و حسابی بزارین یه سری از فیلما اصلا نکات آموزنده ای ندارن و یا اصلا علامت های شیطانی مقدم درونش دیده میشه 

اگه این موارد برطرف بشه خوب میشه! یعنی عالی میشه!

۰۹ دی ۰۰ ، ۰۹:۴۱ سودا ساجدی

سلام خیلی کاره خوبی کردید که پاشو پاشو کوچولو وووووبرنامه کودکه مل مل رو حذف کردید چندین بار دیده بودم وقتی این دو برنامه پخش میشد خونواده ها کانالو عوض میکردن اخه من نفهمیدوم این دو برنامه ی مسخره به چه دردی میخورد فقط اون دهنه مبارکشونو کجو کوله میکردن وای که چقد متنفربودم ازشون اگه میخواین اونجور برنامه بسازین یه کسیو بیارین که به دله ادم بشینه خوشگله باشه چیه ملل کوتوله بااون دهنه مسخرش داشت حالمونو بهم میزد .اون خانوم پاشو پاشو کوچوله بااون چشایه گردش چپ و راس میشد اووووق..درضمن تو شبکه پویا خیلی خیلی مسخرست بیشتره برنامش .اون کار چیه ماکارونی رو با لوبیا ریختن زمین اینم دارین اموزش میدید عوضه اینکه یاد بدید چیزی زمین نریزن دارین یاد میدید هرچی هست بریزین مین خیلی مسخره هست والله جمع کنین خودتونو

خیلی مزخرفه خیلی چرت برای سن ما فیلم نداره

۱۵ اسفند ۰۰ ، ۰۱:۲۹ اشک هست سرشار

نعلت بر شبکه نهال اوقدر اشغال هست بی شور کسیه که رییس شبکه پویا رو تغغیر داد محمد سرشار خیلی خنگه بندازینش بیرون اصلا ما دیگر تلوزیون ایرانی رو نمی بینیم اصلا سیاست ندارین

همه ی فیلم‌هایش تکراری است 😔😔😔😔😔

سلام جان هرکی که براتون عزیزه تکراری نزارید دهن بچه ها سرویس شد انقد برنامه تکراری دیدن بخاطر این کارتون مجبوریم بریم سمت ماهواره.لطفا رسیدگی کنید

سلام خیلی تعداد شعر هاتون زیاد چه خبره 

مدام یا تبلیغ یا شعر 

تعداد فیلم های که پخش میکنید بسیار کم 

سلام.

بعضی از انیمیشن ها خیلی خشن هستند و اعصاب و روان بچه ها رو خراب میکنن مثل کارآگاه موشه و گروه شب نقاب.

در عوض بعضی انیمیشن ها مثل پهلوانان، واقعا ارزشمنده.

آقا شورشو در آوردین این همه کارتون تکراری پخش می کنین :|  روز به روز داره انیمیشن و فیلمای جدید میاد یکم بروز باشین واقعا که

ازبس کارتون های تکراری نشان می دهیدآدم فکرمیکند تاتلویزیون رابازمی کند رفته توی دهه60.چندباردریکسال خانواده دکترارنست ،مهاجران و.....رانشان می دهید.اینهاکارتونهای بچگی ماست....اصلااین عمل صحیح نیست....حالاهرچندسال یک بارنشان داده شودمشکل نیست.کلابرنامه ها قدیمی وهیچ نوآوری درآنهانیست.مطلقا شادهم نیستند.

خیلی شبکه مزخرفیه.                     

                             همه برنامه هاش تکراری ان 

خیلی کیری تخمی هشت گاییدید مارو هی داداش کوچیکم میزنه شبکه پویا مخم گاییده شده کس ننه هرکی که این شعر ها و میزاره نه میزاره درس بخونم نه بخوابم کس مادر همتون کس مادر ابلفضل جغ تایی کس مادر ململ گاییدید گوش مارو

درمورد برنامه ورزشتون نقد دارم اینکه چرا دارید فرهنگ سازی میکنید پاچه بالا بودن دخترهها رو جالب پسره شلوارش چسبیده به کفشش حتی جورابش هم پیدا نیست ولی دختره شلوارش اینقدر کوتاست نه تنها جورابش پیداست پاشم پیداست شاید به نظرتون مسخره بیاد یعنی چی ولی بچه ها اینا رو الگوی رفتاری خودشون میکنن همنجوریش تو جامعه برن یاد میگیرند دیگه تلویزیون نمیخواد علنی بکنه تو کلشون

باسلام می خواستم بگم که نظرمن اینه که اگه میشه کارتون اندی پندی را پخش کنید و بنطر من کارتون هایی که الان پخش میشود زیاد هم جالب نیستند اگه میشه کارتونهایی مثل اندی پندی که خیلی هم طرفدار شاید داشته باشه رو پخش کنید ممنون

خانه آبنباتی مضخرف ترین برنامست ازتون خواهش میکنم اونو پخش نکنین هربار پخش شدنی پسرم میگه مامان باز اینو داد...عداهاشون خیلی بده خصوصا اون مامان نبات و نیما اه اه

یعنی کجای این شبکه کودکه،همش شعر و آهنگ...خاله های بدرد نخور...بابا طوری بسازید ک ما بزرگترا هم که مجبوریم نگاه کنیم قابل دیدن باشه...همش برنامه رو سیکل تکرار...تکرار...تکرار....همش شعر...چرا طوری برنامه میسازید اگه کسی پدرمادر،خونه ماشین اتاق خواب،پول نداشته باشه غصه بخوره...برنامه هاتون بوی تجمل میده بشدت...یه نمونه کوچیک گردشگری ب دور ایران با خانواده...دریغ از ی کارشناس کودک در این شبکه سرتا پا مزخرف و حال بهم زن....دریغ از ی نواوری،همش تکرار حتی برنامه های سال پیش...پس این بودجه کجا میره

من از اولش فقط کانال نهال میدیم و معمولا راضی بودم 

بعضی برنامه ها واقعا عالی هستن فقط مشکلی هس بعضی برنامه ها تکرار ندارن لطفا برای برنامه های قشنگ تکرار بزاریدخصوصا فوتبالیست ها که ساعت ۵ میزاره 🙏🏻

سلام باتشکر از کانال خوبتون 

لطفا برنامه های قهرمانان تنیس و آبشار سرنوشت و گروه شبنقاب و گروه نجات رباتیک را پخش کنید 

و برنامه ها اژدها سواران ،گروه نجات اژدها ، پاندای کنگ فو کار و فوتبالیست ها عالی هستن ممنون از پخش آنها 🙏🏻

سلام بله درست میگن کانال خوبیه فقط بعضی برنامه ها تکرار نداره مثلا همین فوتبالیست ها لطفا برنامه های زشت حذف کنید به جاش برای اینا تکرار بزارید الان شگفت انگیزان یا مل مل یا سلام نینجا به چه دردی میخوره

ممنون بابت تکرار برنامه فوتبالیست ها تشکر خیلی لطف کردید🥰❤ 

سلام

میشه برنامه ی آبشار سرنوشت و گروه نجات رباتیک را پخش کنید 🙏🏻

من خیلی کانالتونو دوست دارم ممنون از زحمت های شما 

سلام . 

ببخشید چرا جواب هیچ کس را نمیدید ؟

میشه حداقل جواب اونایی که با ادب حرف زدن را بدید🙏🏻

اگه نمی‌تونید هم حداقل بگید که ما بدونیم پیام هامونو میخونید 

۱۱ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۳ محمد پرهام شادمان

شبکه ، شبکه خوبی هست انیمیشن های بسیار خوبی هم به نمایش می گذاره ولی تنها عیب این شبکه اینه که عموما انیمه های قدیمی رو چند بار و بعضی وقت ها هم نصفه و نیمه پخش می کند ، برای مثال الان یک انیمه جدید و جذاب ورزشی بنام پسر های فوتسالی اکران شده که فکر می کنم تولید کشور ژاپن باشه و بسیار انیمه جذاب و خوبی هست اما متاسفانه خبری از دوبله و پخش این انیمه در شبکه نهال نیست و حداقل گمان کنم تا دو سال آینده هم پخش نشه ولی با خانمان که ۳۰ سال ازش گذشته هم چنان به طور متداول از شبکه پخش میشه ، بالاخره هر چقدرم جذاب باشه یه موقعی تکراری میشه من نمی گم که اصلا این نوع فیلم ها رو پخش نکنن چون من خودم به شخصه زنان کوچک ، فوتبالیست ها ، رکاب زنان کوهستان ، کنام اژدها و... رو خیلی دوست دارم و حتی اگر صد بار دیگه هم پخش بشه من کامل قسمت به قسمت دنبال می کنم ولی معتقدم که باید در کنار این موارد انیمه های جدید هم باید دوبله و پخش بشن و با کمال احترام در خواست می کنم انیمه های جدید و جذاب مثل پسر های فوتسالی Footsall Boys رو در کنار انیمه های گذشته پخش کنید.

خیلی ممنون🙏🙏🙏🙏🙏

با تشکر از صدا و سیما و عزیزان زحمت کش در این ارگان

لطفا باب اسفنجی و مهارت‌های زندگی را پخش کنید.

با تشکر از صدا و سیما😇😇

سلام 

میشه برنامه گروه نجات رباتیک را پخش کنید 🙏🏻

ممنون میشم❤

سلام 

چرا دیگه برنامه ی پاندای کنگ فو کار پخش نمی‌کنید

تازه شروع شده بود که !!

میشه ادامه شو از قسمت ۹ به بعد پخش کنید🙏🏻

سلام 

لطفا دوباره پاندای کنگ فو کار را ساعت ۶ عصر پخش کنید

و لطفا برای برنامه ی موش خبر نگار تکرار بزارید ممنون میشم🙏🏻⚘

آخه این چه وضعیه کانال نهال اصلا حساب کتاب داره ؟

خیلی به هم وره واقعا که 

الان پاندای کنگ فو کار یه روز ۶ میزاره یه روز ۹ یه روزم اصلا نمیزاره😕 خب مگه ما علم غیب داریم 😠

سلام لطفا فیلم سینمایی داستان شجاعت را پخش کنید.

و فیلم سینمایی خرگوش کیک پز ۲ را پخش کنید.

و لطفا توی فصل زمستان چون میخوایم بریم مدرسه برنامه های قشنگتون تکرار داشته باشه چون بعضی ها شیفتشون چرخشیه ممنون میشم 🙏🏻

۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۷:۴۲ آیدا قاسمی

سلام خدمت شبکه نهال به نظر من اگه شد لطفا یک کارتونی که خیلی تکراری نیست رو پخش کنید آنقدر کارتون تکراری نگاه کردیم خسته شدیم

کارتون های این شبکه داره قدیمی میشه دیگه هیچ نگاهاین شبکه نمیکنه تنها کارتون خوبش انه شرلی و فوتبال رباتی بو که فوتبال رباتی تموم حداقل بجاش کارتون صلحبانان رو بزارید که خیلی وقته ندادینش به جای اینکه برا بچه کارتون های قشنگ بزراید کارتون قدیمی میزارید که مادربزرگ هاهم نمیبیننشون انقدر که قدیمی یعنی افتضاحش کردین حداقل صلحبانان یا پاندای کنگ فو کار

سلام 

یعنی یه آدم باشعور ودرک تو شبکه پویا ونهال پیدا نمیشه 

ایران این همه بچه بی سرپرست یا تک سرپرست داره که به نون شبشون محتاج هستن پخش برنامه با بابا واقعا اوج بیشعوری هست 

از اون همه تجملات که تو خونه ها هست بگزریم شاید بچه ای که این برنامه رو ببینه پدر نداشته باشه 

۱۹ آذر ۰۱ ، ۲۰:۰۴ فاطمه صفرنیا

سلام. وقت بخیر، برنامه با بابا شبکه پویا واقعا کار عالی و جذاب و هنرمندانه ای را انجام داده است. من و مادر و برادرم با شوق زیاد برنامه بابابا را نگاه میکنیم. کاش هیچ وقت تمام نشود

در شبکه پویا اگه کارتون هایی مثل بره ناقلا،ماشا میشا،تویرلی بوها،ودرشبکه نهال کارتون گروه شب نقاب عالی میشه اینطوری بچه ها بیشتر سرگرم میشن

واقعا خیلی برنامه ها تکراریه اعصاب ادم خرد میشه یکم سلیقه داشته باشید برنامه جدید پخش کنید

سلام لطفا خواهش میکنم فوتبالیست هارا ساعت ۱۸ پخش کنید چون همه بچه ها که صبحی نیستند بعضی ها گردشی هستند تا ساعت ۱۷:۳۰ بود خوب بود حالا که شده ۱۷ دیگه نمیتونیم ببینیم😭 ساعت تکرارش هم بده لطفا از همین شنبه ساعت ۱۸ بخش کنید خیییییییلی ممنون میشم🙏🏻

خیلی برنامه هاتون به درد نخورن.فقط سه چهار نفر میشینن حرف میزنن.ی کارتون درست حسابی نمیزارن.همینه که بچه هامون سمت جم جونیور میرن

خواهش میکنم کارتون افسانه ی چیما رو پخش کنین

سلام ببخشیدمیخواستم خواهش کنم اگه امکان داره برنامه های مناسب نوجوانان پخش کنیدچون هیچ شبکه ای برنامه جالبی برای نوجوونانداره اصلاحتی شبکه امیدهم همش هی دونفرمیان باهم حرف میزنن لطفا به همون اندازه که به فکربچه های کوچیک هستین به فکرنوجونام باشین.

باتشکر

سلام 

چرا صلح بانان نوشته ساعت ۹ شب! 

تکرارم نداره که! 

یا کلا نذارید بعد عید بزارید یا مثل گذشته ساعت ۵ بعدظهر بزارید

لطفا درستش کنید

ساعتش خییییییییلی بده 

من صلح بانان خیییلی دوست دارم یه ساعت بذارید بتونم ببینم

چی شد چرا ساعت صلح بانان درست نشد؟ 

حداقل میشه با پاندای کنگ فو کار جابه جاش کنید 

سلام میشه برنامه صلح بانان رو زودتر بزارید که تکرارش هم زودتر بشه حداقل دیگه ساعت ۸ و ۷ و نیم

پیامای مارو میخونید ؟

سلام خدمت دست اندرکاران شبکه پویا من سه تا بچه دارم باهاشون می شینم پای این شبکه ولی واقعا هیچ چیز جذابی نداره مخصوصا این تیم بعد که دیگه شورش و در آورده نمیدونم هدف از ساخت هم چی چیز مزخرفی چی بوده که هر دقیقه هم پخش میشه

من راما هستم ، ۷ سالمه ،خیلی عالی و آموزشی هست این برنامه مهد پویا ،از معامم هم بهتر درس می دهد 

سلام من یک مادر دهه70هستم میشه کارتون های بچگس مارو هم بزارید مثه گربه سگ.  خرسای مهربون.  ارتور.  قطره اب و خیلی هاس دیگه 

سلام

لطفا برنامه قهرمانان تنی و آبشار سرنوشت و اسکروج را پخش کنید

لطفا برنامه پیمان دوستی را پخش کنید

سلام من سه تا بچه دارم واکنش بچه ها رو موقع تماشای برنامه های پویا دیدم این مطلب رو نوشتم 

 اوستا حبیب وگردو که شروع میشه شبکه رو عوض میکنن 

سرودهای که بین کارتونها پخش میشه عصبی شون میکنه چون خیلی تکرار شده 

یه خونه یه اشپزخونه رو دوست دارن 

حذف موسیقی کارتونها باعث شده کارتنهای شیکه های ماهواره ای رو ترجیح بدن 

 

 

سلام و خداقوت قوت 

برنامه ها زیادی تکراری هست و اصلا جالب نیست 

تکراری میزارید و دوباره همون را بازپخش میزارید 

برنامه لوبیا فردا زود بیا را خوب بزارید 

سلام چرا برنامه ها رو نیمه کاره میذارید؟؟؟؟؟؟

این همه روز دیدیم یهو قطع میکنید 

لطفا ادامه بینوایان و نگهبانان شیردل پخش کنید

یا نذارید یا وقتی میذارید کامل!!!!

,کصکش مادر چنده دیوس تو کوم شبکه نهال

شبکه نهال رو گاییدم

شبکه پویا بیشتر چیزای منفی آموزش میده تا مثبت 

سلام خسته نباشین این خانمی که با دایی رحمت آشپزی میکنه اصلا به دل نمیشینه همه جاش هم عمل جراحی دختر من میگه برم دندونامو اینجوری کنم مثل این دماغمو عمل کنم لطفا عوضش کنید اثلا جالب نیست .هرکسی و که میارید به جاش لطفا نچرال و فابریک باشه الگو بچه ها نشه عمل طرف از ظاهر خدادادی خودش راضی باشه

با سلام اگه اون دوتا مجریه زشت و بی ریخت و بی مزه نباشن برنامه هاش خوبه

خانم نوجوان اجرا کننده برنامه بزن بریم مناسب نیست با لحن جاهلانه و تن صدای بلند صحبت میکنه بعلاوه اینکه باید با فرهنگ اون منطقه غریبه نباشه و جلوی مردم اون منطقه نباید اعلام کنه از حیوانات اهلی میترسه  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی