نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نظرتان درمورد سریال نوشدارو چیست ؟

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ

نشان دادن سه نسل انقلاب در یک سریال

نوشدارو داستان تلاش ۶ نیروی جهاد سازندگی است که در زمان جنگ در جبهه سنگرسازی می‌‌کردند و در زمان حاضر هم همچنان روحیه جهادی خود را حفظ کرده‌اند و در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.





با حضور امیرعلی نبویان
(درخشش در رادیو 7)


نظرات  (۱۹)

میشه بگید ایمیلی از آقای هدایت هاشمی دارین یا نه ؟
چون شنیدم خیلی راحت از این چیزا به بچه ها میدین پرسیدم
پاسخ:
سلام
این آدرسی است که در صفحات سایبری گذاشته شده است
hedayathashemi75@gmail.com
ببخشید یه سوال دیگه امیرعلی رو میدونید چه رشته ای درس خونده ؟
امیرعلی بازیگر خوبیه ها
پاسخ:
سلام
بله حق باشماست
سلام سریال جذابیه و هنرمندان همگی به بهترین نحو بازی می کنند بازیگر نوجوان سهند جاهدی بسیار عالی نقشش را ایفا می کند سهند جاهدی بازیگر خوبیه و استعداد فوق العاده ای دارید
پاسخ:
سلام
بله کاملاً حق باشماست
من ازبینده های رادیو هفتم چندوقتی امیرعلی نبود.گفت بودن سرفیلم برداری بازیگرشده.
پس توی نوش دارو بازی میکرده.بخاطر امیرعلی هم شده باید نگاهش کنیم.
پاسخ:
ممنون
سلام
سهند جاهدی چقدر بزرگ شده. ماشاءالله.
من از کاراکتر مادربزرگ و مریم خوشم میاد، مخصوصا مریم که به به پسرعمه اش همش تیکه مینداخت...
یه جاهایی ازش بوی شعار میاد ...
پاسخ:
سلام
ماشاءالله
بله بزرگ شده اند و توانمند
ممنون
این امیرعلی در رادیو هفت موفق تر بود چون بازیگر خوبی نیست
نمیدونم نظرهای مخالف روهم نشون میدیدیانه ولی این فیلم واقعا حوصله ادم روسرمیبره.
سلام
چرا هیج خبری ازتون نیست خانم محمد زاده؟؟؟
لطف کنید اطلاع رسانی بکنید!!
سلام..
امیرعلی نبویان بازی گرخوبی ولی کامل پیداست که زیاد تجربه نداره!!یکی از رکن های مهم که توی موفقیتش ماثربوده صداولحن حرف زدنش...!!!
من قبلا چند باری اون رو از رادیو7دیده بودم گمان میکنم تجربه بودن در چنین برنامه ای سبب موفقیت شده...!!!
البته ایشون استعداد زیادی هم دراین زمینه(گویندگی)دارند اما هر استعدادی به تقویت نیاز داره ورادیو 7این استعداد رو تقویت کرده.!!!
پاسخ:
سلام
خیلی خوب به مسائل اشاره داشتین
ممنون
به نظرم تو انتخاب بازیگران باید دقت بیشتری میشد.مثلا خانم بازیگری که نقش مادر سمیه رو بازی میکنن،متاسفانه اسمشان را نمی دانم،خیلی جوان به نظر میرسن و بهشون نمیاد که نقش مادر را بازی کنن و یا انتخاب امیرعلی نبویان.درسته که ایشون تو رادیو موفق هستن ولی تو بازیگری ضعف دارن و میشد بازیگر بهتری رو برای این نقش انتخاب کرد.در کل سریال بدی نیست و حداقل از سریال های ستاره حیات و داوران خیلی بهتره.

سلام به نظرم خیلی فیلم مزخرفی هست حوصله ادم سر میره.

 

سلام به ظر من فیلم خخخخخخخخخخخخیلی خوشگلیه...تا جایی که بتونم سعی میکنم حتما نگاش کنم
بیشتر شبیه سریال ها سفارشی است
سریال بسیار خوبی است چه عجب به گوشه ای از مشکلات و مسایل اصلی کشورمان پرداخته شده است دست همشون بویزه  آقای اردکانی درد نکنه
چند قسمت اولش را اصلا نپسندیدم اما حالا هر شب می بینم و تحسین می کنم به ویژه دقت نویسنده را...
سریال خوبی هست.چون داستان بسیار خوبی داره.امیدوارم باز هم شاهد ساخت این سریالهای به درد بخور و آموزنده باشیم.مرسی آقای اردکانی.
سلام بچه ها خوبید دلم براتون تنگ شده بود توی مشهد همتونو به خدا دعا کردم مخصوصا اونایی که گفته بودن بچه من تهرانم رفتم ولی نتونستم برم صدا و سیما دلم براتون تنگ شده بود دوستون دارم الهه هانیع مریم حلما نرگس حدیث و .... دوستون دارم
عالی‌بود عالی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی