نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

این نظر سنجی مخصوص فرهیختگان است . پس بشتابید با شما هستم .


« باغ ملکوت» عنوان برنامه‌ای ترکیبی است که در ۳۰  قسمت 50 دقیقه‌ای
«باغ ملکوت» به تهیه کنندگی محمد رحیمی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22:00 روانه آنتن پخش می شود.

در ماه رمضان دوگانه های فلسفی،وجودی اخلاقی و معنوی را مورد بررسی قرار می دهد و در اولین قسمت خود با حضور پروفسور یحیی علوی (کریستین بونو) به موضوع ارتباط با خداوند پرداخت .

این برنامه علاوه بر بحث کارشناسی از بخش های مختلفی همچون حکایت ها و قصه های کهن، قصه های کوتاه مدرن، موسیقی و نواهای عرفانی و معنوی و نکته ها و نیایش های قرآنی تشکیل شده است.

اجرای این ویژه برنامه را مریم مه نگار و رشید کاکاوند بر عهده دارند و در هر برنامه با حضور کارشناسان مذهبی و اساتید دانشگاه موضوعاتی همچون خشم و رحم ، امید و یأس  ، شک و یقین ، نیایش و غفلت  و ... را مورد بررسی قرار می دهد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۰

نظرات  (۷)

سلام
خوشحالم که نظر سنجی پیرامون برنامه های علمی هم در صفحه گنجانده شده است
این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که تا به حال دیده ام
منسجم و کلیدی نکات را مورد بررسی قرار داده است ولی ای کاش زمان پخش آن را مثلاً ساعت 10 قرار می دادند که خانواده ها بیشتر می توانستند به نظاره بنشینند
از شما و همکارانتان کمال تشکر را دارم
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
من این برنامه را ندیده ام اما با توجه به شناختی که به شما دارم همین امروز نگاه می کنم
پاسخ:
سلام
ممنون
این برنامه را اگر کسی ببیند و دنبال نکند باید به آن شک کرد ولی زمان آن با برنامه دودکش تداخل دارد و من از دیدن پایان آن همیشه جا می مانم
پاسخ:
سلام
در خصوص زمان پخش تمام برنامه ها در شبکه های سیما همیشه محدودیت هایی وجود دارد
اما از اینکه این برنامه را دنیال می فرمائید صمیمانه از شما متشکریم
سلام
برنامه خوبی بود
ممنون که معرفی کردین
چقدر برنامه ی جالبی بود خصوصاً داستان های آن . مرسی
پاسخ:
سلام
ما هم از شما ممنونیم
سلام . من هم دیدم یه کمی ادبیه و من زیاد حوصله برنامه های ادبی رو ندارم اما از حق نگذریم زیبا بود . معلومه خیلی روش کار شده .
پاسخ:
سلام
البته درمورد ادبی بودن آن کمی با شما اختلاف نظر دارم
این برنامه بیشتر بوی درد و دل قرآنی می دهد ، آیا با نظر من موافقید ؟
ممنون
واقعا شیفته مریم مه نگارم اگر امکان داره به سوال من پاسخ بدهند    چطور این حس پاکی ومتانت که ایشون دارند رو بدست بیارم چون واقعا مهربانی ایشون منو جذ خودشون کرد خواهشا جواب بدید
پاسخ:
سلام
البته شما لطف دارین
ولی شاید اجرای خوب ایشان به سبب تجربه بالای ایشان باشد
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی