نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

یاد آوری سریال هوش سیاه 1

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

آیا سریال هوش سیاه را به خاطر دارید ؟

نظرتان درمورد این سریال چیست ؟




نظرات  (۹)

سلام
این یکی از بهترین فیلم هایی بود که دیدیم
پاسخ:
سلام
ممنون

فیلم اموزنده ودر عین حال هشدار دهنده ای بود اما انتقاد من از این فیلم :امروزه فیلم های علمی ودر حین حال اموزش جنایت کمی از مرز خود عبور کرده است هوش سیاه یکی ازانهاست وباید اموزنده در راه صحیح باشد.مثل فیلم خدا حافظ بچه که دزدیدن بچه بااموزش کامل پخش می شد.اما فیلمی مانند شاه کلید خلاف این نظر را بیان میکند.

پاسخ:
سلام
نظر جالب و قابل نعملی است
ممنون
به نظر من از لحاظ به روز بودن اطلاعات بد نبود
اما پلیس های سایبری اونقدرها هم با این رایانه های بزرگ کار نمی کنند
باید به واقعیت کشور خودمون هم توجه بشه
قبول ندارین
پاسخ:
سلام
البته آنها با هر سخت افزاری اطلاعاتشان به روز است
اما ما هم از این این وسایل داریم
باز هم تحقیق می کنم و اطلاع رسانی خواهم کرد
ممنون
 من به این فیلم خیلی علاقه دارم
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
به نظرمن هوش سیاه قشنگ ترین فیلم جنایی ایران تابه حال بوده و ازنظر موضوع خیلی جدیده..بازیگراش مخصوصا اقای یاکیده خیلی عالی درنقش خودفرورفتند..در کل من عاشق این فیلمم
پاسخ:
سلام
ممنون از تعریفتان
سلام عالیه مخصوصا با بازی اقای یاکیده
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۳ مسعود جاوید

سلام،

آقا این چه پایان مسخره ای داشت؟؟

حداقل، حداقل، حداقل؛ اگر می خواستند ادامه داشته باشه نشون میدادن کامران(هوش سیاه) دمه خشکی حالا بیهوش یا سرحال با مثلاً 2 نفر از همون اجلاس فرار میکردند.

خیلی بیخود تموم شد. تمام زحماتشون از بین رفت.

پاسخ:
سلام
این نوع پایان ، پایان باز نام دارد
سریال عالی و جزاب و هیجانی هستش.مخصوصا نقش کامران عالی بود از همه عوامل پشت صحه و روی صحنه به خواط این سریال ممنون و متشکریم.
پاسخ:
سلام
ممنون
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۹ الهه باقرلو
عشق من هوش سیاه بوده وهست الان من هوش سیاه 1و2 رو حفظ حفظم 3 روهم خودم ساختم انقدر خوب تمومش کردم البته فیلمنامه اش رو نوشتم و به زبان ترکی میگم :
یاشاسین هوش سیاه / یاشاسین مسعود اب پرور/
یاشاسین بازیگرای هوش سیاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی