نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

برنامه های صدا و سیما با محوریت سیاسی

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ
نظرتان در خصوص برنامه های سیاسی صدا و سیما چیست ؟

آیا از اطلاع رسانی صدا و سیما راضی هستید ؟!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱

نظرات  (۲۱)

فعلاً که زیاد خبری نیست !

پاسخ:
سلام
چطور خبری نیست ؟
کاش واضح تر می فرمودین
ممنون
سلام به نظر من که برنامه انگشت کوچیکه برننامه های بی بی سی هم نمیشه !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
من هم بی بی سی میبینم
همه ی برنامه ها تکراری است
و برنامه ای جز خنده های مسخره آمیز ندارند در حالیکه حرفی هم پشت آن نیست و این را حتی خودشان هم می دانند .
بازم ممنون از نظرتان
man ke ray nemidam
پاسخ:
سلام
حتماً به سن قانونی رأی دادن نرسیده اید !!!!
ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
گفتگو ها کمی شبیه مسابقه بود نا مناظره!
اما بازم خوب بود
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون
وبلاگ جالبیه موفق باشی.
پاسخ:
سلام
ممنون
لطف دارید
سلام به همه مردم ایران
علی الخصوص این باشگاه نقد
خداییش صدا و سیما زحمتش رو کشید
حالا اگر ایرادی هم بوده لازمه ی کاره
هر کاری کنی که همه موافق نمی شن که
در جواب به اون دوستی که گفته من رأی نمی دم :
حتی اگر به خواسته خارجی ها رأی ندی دلت با ایرانی هاست که توی این صفحه بودی و این مطلب رو ردیابی کردی
دلت می خواسته بدونی نظر بقی چی بوده دیگه !
ایرانی بمون و رأی بده تا عزیز بمونی!!!
پاسخ:
سلام
ممنون
همه اینا درست
اما آقا اسماعیل ما باید یک کمی هم از تلوزیونهای آمریکایی یاد بگیریم اونها مناظره هاشون بهتره
پاسخ:
سلام
دقت داشته باشید که این مناظره ها از برنامه های مناظره ی ایالت متحده الگو برداری شده بود
به نظرم شما خیلی پی گیر منناظرات آمریکایی نبودید
ممنون بابت نظرتان
سلام به همه دوستان
من از همین  جا از صدا و سیما به پاس تلاش های بی دریغش در اطلاع رسامی تشکر می کنم
من شبکه های خبری خارجی را هم دنبال می کنم اما هرگز به پای صدا وسیمای ما نمی رسند
آنها اخبار را با لودگی اشتباه گرفته اند و جداً که در ساخ برنامه هرگز به پای ایرانیان باهوش نمی رسند !

پاسخ:
سلام
ممنون از شما
مستند نامزدها خیلی زیباست
پاسخ:
سلام
ممنون
مناظره اول زیاد خوب نبود اما دومی خیلی خوب بود .
دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام
من هم باید از همین جا باید از کلیه ی افرادی که در این برنامه تلاش کردند تشکر کنم
و ممنون از شما
سلام
انصافاً دستتون درد نکنه
پیداست خیلی تلاش پشتش بوده
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۵ فاطمه زهرا
عارف برنده می شه مگر تقلب بشه !!!!
دیروز شبکه ی صدای آمریکا این را می گفت
ما جهان سومیم اگر به اراجیف پاسخ کوبنده ندهیم
یعنی اونها علم غیب دارن یا ما خریم !!!!!!!!
پاسخ:
سلام
به نظر ایرانی باهوشی می آیید
آفرین بر شما
ولی سعی کنید نام نبرید
ممنون
باید به نامزد ها گفت : بد اخلاقی نکنید
پاسخ:
سلام
دقیقاً
ممنون به خاطر مرام و منزلتتان

۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۸ رزا وطن پور

سلام عزیزم. ممنون که به وبلاگم سر زدید. من هم درباره هوش سیاه یک پست گذاشتم. باز هم بهم سر بزن و نظر بده.

www.tvblog.loxblog.com

پاسخ:
سلام
ممنون
فاطمه زهرا جان دیدی رفت کنار
فکر کنم تقلب شده !!!!!!
سلام
همه ی شما را جمعه خواهم دید انشاءالله

پاسخ:
سلام
انشاءالله
هنوز نیومده میگه بداخلاقی ها
بعد ما با اخلاق خوب بهش تبریک می گیم
حقشه بریزیم توی خیابون ها و بگیم رأی ما رو پس بدین
تقلب تقلب
هرچند الان که به کامه میگن : چی ؟ کی ؟ کجا ؟!!!
آدم درد دلش رو به کی بگه ؟!
به هر حال این مهر جهان سومیه که روی پیشونی ماست و ما را وادار به این کارها میکنه
نوش جونمون هرچی سرمون بیاد
پاسخ:
سلام
اینجا سعی کنید سیاسی صحبت نفرمائید
ممنون

salam be hame maheasaliha

vaghean khaste nabashid migam be khatere maheasaleton.az ehsan tashakor mikonam behesh migam az hala delemon gerefte ke mahe asal dare tamom mishe

maheton asal 

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ مهدی صالحی
کونی
سلاااااااااااااام.صداوسیمااطلاع رسانی میکنه وقابل کتمان نیست اماکاش پیشرفت بهتری دراین زمینه داشت وبهتراطلاع رسانی میکردچونننننننن خیلی جاهاکم لطفی شده درحق مردم .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی