نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نظرتان در مورد سریال هوش سیاه 2 چیست ؟

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

نظرات  (۱۱۹)

هنوز که پخش نشده
تازه فردا شروع میشه
پاسخ:
سلام
در حین پخش و بعد از آن منتظر نظر شما هستم
ممنون
آرش خان

حتماً باید توضیح واضحات داد؟!
فیلم پر هیجانی است
پاسخ:
سلام
بله همین طور است
ممنون
سلام واقعا سریال پر هیجان و آموزنده ای است و ما را با دنیای کامپیوتر بیشتر آشنا می کند و یاد آوری می کند تا نوجوانان خارج از منزل به همه اطمینان نکنند . بازی آقای حسین یاری تحسین بر انگیز است دست تمامی عوامل درد نکند .
پاسخ:
سلام
آموزش برای نوجوانان مسئله مهمی است که شما به خوبی به آن اشاره کردین
ممنون
بازی بازیگر بسیار مهم است
بازی حسین یاری فوق العاده است
دمش گرم
پاسخ:
سلام
البته در این که در پروژه های سیما بازی از اهمیت زیادی برخوردار است شکی نیست اما کافی نیست
بازی بدون حضور عوامل دیگر خوب دیده نمی شود
ممنون بابت نظرتان
سلام 
سریال فوق العاده عالی وهم چنین با موضوع جدید که خودش باعث جذب بیننده ها میشه. همه از بازی خوبه آقای یاری گفتن باید گفت که آقای کیکاووس یاکیده هم خیلی خوب بازی می کنندواز پس نقش بر اومدند.
پاسخ:
سلام
از دقتتان ممنونم
فیلم خیلی با حالیه
کلاً شبکه 3 فیلم های عالی ای پخش می کنه
پاسخ:
سلام
ممنون
فیلم خوبی است اما خیلی تند است و گاهی از صحنه های آن جا می مانیم!
پاسخ:
سلام
این را جزء حسن آن می دانید یا عیب آن
نقد این سریال داره قسمتی تو این سایت قرار میگیره
http://irmdb.org/197/%D9%86%D9%82%D8%AF%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%872-%28BLACKINTELECT2%29-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA1%D8%AA%D8%A73/

پاسخ:
سلام
ممنون
سلام فیلم خوبیه ولی معلومه میخوان خارجی بازی دربیارن که زیاد موفق نیستن مثلا کامپیوتر های لمسی پلیس خیلی خزه. ولی کیکاووس یاکیده هم قیافش هم صداش و هم نقشش رو عالی بازی میکنه. آهنگسازی سریال هم ضعیفه هیچوقت رو این بخش سرمایه گزاری نمیکنن. کاش میشد یه چند نفر تصویر بردار میفرستادن هالیوود برای آموزش تا تکنیکارو یاد میگرفتن. هنوز هم برای جذاب کردن فیلم تصویر رو به یکباره عقب و جلو میکنن. یا اون چند تا کردن تصویر دیگه خیلی قدیمی شده. کاش یه دلیل خوب برای دستگیر شدن هوش سیاه تو قسمت 1 پیدا کنن مگرنه آخه کی دیده یه مجرم رایانه ای اونم به این حرفه ای بیاد مستقیم و فیزیکی با پلیس درگیر بشه و بچه گانه دستگیر بشه. در کل فیلم خوبیه.
پاسخ:
سلام
درخصوص شبیه شدن این سریال با فیلم های هالیوودی با شما هم نظرم
هر چه باشد باید قبول کرد تحریم های بی انصافانه مخالفین باعث شده ما زیاد به ابزار های نو دسترسی نداشته باشیم آن هم این ابزار هایی که زیاد کارایی در این صحنه های ندارد
متأسفانه کم اطلاعی از علم ابزار روز به وضوح در این سریال دیده می شود
ممنون بابت نظرتان
بله نظر من هم شبیه فیلمهای ایرانی نیست
پاسخ:
سلام
البته نه به این داغی
ممنون
سلام.
چرا رییس زندان رو این قدر ساده لوح به تصویر کشیدید؟
علاوه بر ساده لوحی علاقه ی خاصی هم به خوراکی دارد. علاوه بر آن تسبیحی هم به دست دارد . این نشانه ها روی هم رفته معنی خوبی را تداعی نمی کند. این طور نیست ؟ 
پاسخ:
سلام
راستش را بخواهید من منتظرم تا فیلم در ادامه دلیلی برای این کار خود ارائه دهد که در غیر این صورت جز تأیید حرف شما کار دیگری از من برنخواهد آمد
ممنون
فیلم پر هیجانی است اما آب بستند به آن
پاسخ:
سلام بالاخره هیجانی است یا آب بستنی؟!

واقعاً پلیس ها اینقدر بی کارند که گزارش هایشان را مثل پاور پورینت ارائه دهند؟

خیلی از ارائه کارهای آنها می تواند به راحتی در سیستم های خودشان باشد

پاسخ:
سلام
تاحدودی با شما موافقم
ممنون
به نظر من آخر فیلم از اول پیداست فقط باید روش حل مسئله را پیدا کرد!
پاسخ:
سلام
راه حلش است که جذاب است
ممنون بابت نظر دهی تان
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۲ داوود در مخاطبان
داود به نام خدا
از بس در داستان ها دقت نمی کنند آدم دلش دائم می سوزه و غصه می خوره .در همین نمونه ای که گفتید هوش سیاه یک را من دیده بودم پلیس را باید ببینید و دقت کنید باید فردی جسور،ماهر، حرفه ای، خلاق و یا اگر بالاتر از نقش منفی نشان نمیدهیم لااقل همسطح او نشان دهیم که اینطور نبود.
استفاده کردن از اشخاصی که صاحب نامند در اینگونه نقش ها هم بسیار مؤثر است که باز هم این خیلی کم رعایت می شود.
حتی به علاوه موارد فوق در یک برنامه دیگر و عملیات 125 جایی از فیلم دیالوگ فرمانده ای که برای یک عملیات اعزام شده اند در حین عملیات می گوید به اون پلیس بگو چراغ را سبز کنه ما رد شیم و اونقدر در این فیلم از خود و مأمور پلیس به حرفه ای گری یاد نمی کنه که آدم لجش میگیره .آخه بابا من راننده نیز اگر صدای آژیر بشنوم میزنم کنار تا چه برسه به یک مأمور زحمتکش پلیس که این کارها را بایستی بداند به نظر من هم به بیننده توهین میشه و هم به مأمورین آتش نشانی و پلیس چون در واقعیت اینگون نیست.
ما طرفداریم ولی تو رو خدا بیشتر دقت کنید.
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۰ غزاله و مهدی

وقت بخیر.فیلم خیلی جالبی ساخته اید.من که خیلی دوستش دارم.اقای کیکاووس یاکیده نقششو خیلی خوب بازی میکنه.راستی کی نقش اوله فیلمه ؟ راستی چرا اقای یاکیده رو برای این نقش انتخاب کردید (چه ویژ گی باعث این انتخا ب شده؟ )لطفا این سوال از کارگردان محترم بخواهید جواب دهد.با تشکر

پاسخ:
سلام
چشم سعی میکنم راه ارتباطی خوبی برایتان پیدا کنم
ممنون
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴ یوسف فتاحی
سلام
واقعا مجموعه ی خوبی هس در مقایسه با سریال های دیگه ولی به نظرم الگو گرفته از مجموعه های دیگر مثل فرار از زندان که یه فیلم خارجی هست!!
پاسخ:
سلام
ممنون از دقت نظرتان
به نظر من که فیلم خیلی جذابی است
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام ایمیل آقای آب پرور را دارید ؟
پاسخ:
سلام
بmasoudabparvar@yahoo.com
جون من اون صداهایی که کامپیوترا تو فیلم و اداره پلیس از خودشون در میران چیه؟؟؟ من خیلی دنباله اون صدا ها گشتم از کجا آوردین؟؟
پاسخ:
سلام
اتفاقاً این صدا به خوبی شنیده می شود اما بارز بودن این صدا هنر صدابردار است
ممنون
خوبه که فیلم جنبه های ی واقعی داشته باشه
و انگار این فیلم داره
رفقا بهتره به جزئیات نپردازیم
پاسخ:
سلام
بله همینطوره
ممنون
سلام به همه
بی انصافیه فقط ابعاد بد فیلم را ببینیم
خستگی به تن عوامل می مونه
اگر نقده کامل نقدش کنید
پاسخ:
سلام
آفرین بر شما
فیلم خوب و خوش رنگ و لعابی است اما به نظر می رسد یک فیلم سفارشی است !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
حتی بر فرض صحت ، چه عیبی داره ؟
ممنون

بابا اینا دیگه کین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من چند تا نظر اول رو خوندم حالم بد شد.اه اه اه اه اه اه ادمم اینقدر تعطیل؟ جناب اقای داوود حسین یاری معروف نیست؟؟؟؟؟؟ این چه نظری بود که گذاشتی؟؟؟؟؟؟خواستی ادای ادمای باسوادو دراری؟؟؟؟؟اصلا بیا یه کاری بکنیم.هیچی راجع به سینما و تلویزیون حرف نزن.اینجوری سنگین تری.

پاسخ:
سلام
عصبانی نشوید لطفاً
اگر همه کسی عقیده اشان  را بگویند حتی اگر بی ربط باشد بی اثر نیست
به هر حال پیداست شما هم از این فیلم راضی هستید
ممنون
اوففففففف

من تلویزیون ایران اصلا نمیبینم بیشتر برنامه هاش تقریبا مزخرفند

اینم به اصرار دوستان دیدم ..معرکه بود

دنبال میکنم حتما♥♥واسه تهیه کننده و گارگردانو باقی عوامل♥♥
پاسخ:
سلام
به شما پیشنهاد می کنم شبکه های ایرانی را بیشتر رصد کنید تا لذت بیشتری ببرید
ممنون
آقا مهدی
خبر نداری شبکه ی سه همه برنامه هاش قشنگه
ندیدی که می گی نمی دیدم
تو ایرانی هستی و باید برنامه های ایرانی رو بیشتر دوست داشته باشی دیگه! البته اگر ایرانی هستی !!!!!
پاسخ:
سلام
آفرین بر شما دختر با غیرت ایرانی
ممنون
اون دوستی که میگه من شبکه های ایرانی رو نمیبینم باید بگم دیدن شبکه های بیگانه اشکالی ولی اگه سطح اونارو بالاتر میدونی به این خاطره که اونا فیلم ها یا مستند ها سایر کشور ها رو برمیدارن و دوبله میکنن (که البته دوبله هاش توسط شرکت های داخل ایران انجام میشه)  و پخش میکنن و اصلا بودجشون در سطحی نیست که بخوان فیلم بسازن بخوایم انصاف رو در نظر بگیریم شبکه های 123 خیلی قوی تر از شبکه های ماهواره ای هستن. فقط یکم عقاید دینی خشک درشون حاکمه مثل حذوم دونستن آهنگ!
پاسخ:
سلام
از نظر صادقانه تان ممنون
به نظر من شبکه های خودمو عالیند اگر ایرادی هم دارند رفعش میکنیم با نقد سازنده .
خودتون رو بی ارزش نکنید که برید شبکه های صد تا یه غازِ کسانی که از ایرانی ها بدشون می یاد رو ببینید
اتصافاً کجا آزادی اینقدر زیاده که نامزد ها در پخش زنده کلی زمان برای حرف زدن داشته باشند
دیدین که گاهی بعضی هاشون وراجی هم می کنند !!!!
پاسخ:
سلام
آخ آ خ گفتین ها !
این شبکه ها بسیار ضعیفند
ممنون
خیای من ازسریال {هوش سیاه}رازیم .
لطفا هوش سیاه 3 بسازید و پخش کنید.
پاسخ:
سلام
البته طولانی شدن سری سریال ها گاهی زیبایی آن ها را می کاهد
اما بازم ممنون از این هم لطف شما
چشم اطلاع رسانی می کنم
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۰ بهرام از مشهد
هوش حقیقی نویسنده هوش سیاه است !
پاسخ:
سلام
بله حقیقتاً این چنین است
ممنون
سلام به همه دوستان باشگاه نقد
فیلم هر روز ابعاد جدیدی را رو می کند
واین خیلی خوب است
پاسخ:
سلام
موافقم
ممنون
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۲ رزا وطن پور

سلام. سریال جالبی است. اما خب ضعف هایی هم داره.

من هم یک وبلاگ دارم درباره نقد سریال ها و هنرمندان. به من هم سر بزن. از سایتت لذت بردم و لینکت کردم. حتما بیا و در سایت من نظر بده.

www.tvblog.loxblog.com

پاسخ:
سلام
ممنون
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی فیلم قشنگیه.ولی
پاسخ:
سلام
ولی ؟

خوبه یه فراراز زندان بامزه.
پاسخ:
سلام
بله طرح برنامه های هوش سیاه جالب است
و امیدواریم زندان بان های ما اینقدر ساده لوح نباشند
ممنون
خیلی خوبه فقط این برنامه های ورزشیش خیلی لج اوره.

پاسخ:
سلام
برنامه های ورزشی این سریال منظورتان است ؟
ببخشید من زیاد متوجه منظورتان نشدم
ممنون
با سلامی مجدد خدمت همه دوستان خوبم
این سریال واقعاً داره جالب می شه و هیجان انگیز
موسیقی اون هم خیلی به این حس کمک می کنه
حتی رنگ های استفاده شده در فیلم خیلی شاد و پر انرژی
زنده باد آقای آب پرور
پاسخ:
سلام
حق با شماست
ممنون
فیلم خوبی است مثل فیلم فرار از زنداناست
پاسخ:
عجب !
سلام به دوستان
من اعصاب دیدن این جور فیلم ها را ندارم
همش فکر می کنم مسئولین ما چقدر خل و چلند .
پاسخ:
سلام
البته تیز بینی های آمده در فیلم را هم باید دید
در ضمن مسئولین ما هم مثل ما انسان هستند و جایزالخطا
ممنون که نظرتان را دادید
سلام میشه بعد از انتخابات دوبار تکرار بذارید ؟
خیلی از قسمت هاش رو یا به خاطر انتخابات یا مسابقات ورزسی و یا پنج شنبه ، جمعه بودن ندیدم
پاسخ:
سلام
صدای شما به گوش صدا و سیما خواهد رسید
ممنون
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۰ سبحان محمدزاده
سلام
شعر های آقای باکیده زیباتر از بازیشان است

1)

تمام پروانه‌ها قاصدک بودند

به هر قاصدکی

راز چشمان تو را گفتم

پروانه شد

تمام پروانه‌ها

ادای چشمان تو را

در می‌آورند

چون بغض مرا دوست دارند.


2)

کاری کن که ساحل

رویای رسیدن به تو نباشد

در دریا چاره جز

عاشق بودن نیست.


3)

باران که می‌بارد

تمام کوچه‌های شهر

پر از فریاد من است

که می‌گویم:

من تنها نیستم

تنها منتظرم!

تنها…



/کیکاووس یاکیده ، از مجموعه "بانو و آخرین کولی سایه فروش"/


پاسخ:
سلام
بسیار بسیار ممنونم
به نظر من سریال بی خودی هست
پاسخ:
سلام
البته اگر همه ی انسان ها شبیه هم بودند که مکافات می شد
نظرتان محترم است
ممنون
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۰ دریا و آوین
سلام. با افتخار لینک شدین.
موفق باشین
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۰ دریا و آوین
پاسخ:
سلام
ممنون
واقعا سریال درست حسابى و پرهیجانى هستش. تبریک میگم به تمامى عوامل این مجموعه.
پاسخ:
سلام
ممنون
از نظر من فیلم بسیار قشنگی هست البته با حضور مجید واشقانی قشنگ تر شده است و من هم همیشه دنبال می کنم بسیار فیلم قشنگی هست.
پاسخ:
سلام
ممنون
این روش ها و ترفندهای کامپیوتری و اینترنتی که در سریال نشان داده می شه چقدر با واقعیت جور در میاد یا از کم سوادی بینندگان سوء استفاده شده؟
پاسخ:
سلام
بله این ها بازی وبلگرد های ایرانی شده که متأسفانه اخیراً زیاد هم به چشم می خورد
ممنون از نظرتان
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۹ ساناز امیری از کرمان
سلام
فیلمی پر از ایرادهای ریز و درشت است اما واقعاً فیلم هیجان آوری است
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام به همه دوستان
به نظر من که فیلم قشنگیه
چون ذهن را حسابی به کار می گیره

پاسخ:
سلام
بله همین طور است
ممنون
سلام. دمتون آب جوش. عجب سریالی ساختین.واقعا جذابه( به 2دلیل) چون  با واقعیت تقریبا فاصله ای نداره و اقای یاکیده هم تونستن به بهترین نحو نقش شون رو ایفا کنن.واقعا من و دوستم نمی دونیم چرا اقای یاکیده با این استعداد و توانایی تا این حد در تلویزیون و سینما کم پیدا هستن؟!!! راستی اقای یاکیده این نظرات رو می خونه؟(به نظر ما که نه چون اگه می خوندن می فهمیدن که چقدر طرفدار  دارن وبیشتر بازی  می کردن) من ودوستم  این سریال رو بادقت دنبال می کنیم.راستی به غیر از 2سوال اول می خواستم ازتون بپرسم که کی این نظر رو نوشته؟(مطی یا پری)
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
مطمئن باشید آقای یاکیده هم نظرات این وبلاگ را خواهند دید
سلام به صدا و سیمایی ها
من داره از شخصیت آقای یاکیده خوشم می یاد
با وجود کشت و کشتارش جذاب شده
پاسخ:
سلام
حرفتان کمی دوپهلو بود !
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۶ شاهین ارهالی از مریوان
سلام
یاکیده عالی بازی میکنه
داره بوی سبقت رو توی دلبری از یاری می گیره
توی اسن فیلم همه منتظر پیروزی یاکیده هستند تا حسین یاری
دستش درد نکنه
پاسخ:
سلام
البته این از عجایب این فیلم است
باسلام می خوام بدونم این سریال شامل چندقسمت می باشد.
پاسخ:
سلام
به زودی به اتمام می رسد
محمد جان سلام
از پیوند شبکه 3 که در همین وبلاگ هست می تونی همه ی سوالاتت رو حل کنی
پاسخ:
سلام
ممنون از دقتتان
عاااااااااالیه اقا، عاااااالی، ینی توی سریالای ایرانی حرکت جدیدی بود و حرف اول رو میزنه، امیدوارم هوش سیاه3 رو هم در اینده بسازید ;)
پاسخ:
سلام
ممنون از تعریفتان
آخر سریال می تونست بهتر تموم بشه وبه نظرمن هوش سیاه 1 جالب تر بود ودراین سریال تنها اقای یاکیده عالی بازی کردند
پاسخ:
سلام
البته نظرتان قابل بحث است
ممنون
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۲ دنیاوسامان

سلام:واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عالیههههههههههههههههههههههههههه

وبتون که گنده بااین کد امنیتی تون

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
اما کد برای نظر لازم است

بازی آقای یاکیده فوق العاده بود
پاسخ:
سلام
ممنون
باسلام-اصلا فیلم هوش سیاه واقعیت نداشت و بزرگنمایی از کار پلیس بود مخصوصا فکر خوندن دزدها و حرکات نمایشی اونا چون چندروز قبل از انتخابات92تو استان اصفهان شهرستان یزدانشهر گروگان گیری شداونم8ساعت تا پلیس از استان اومد گروگان آزادشداونم بزور گاز اشک آور خودم تو اون واقعه بودم
پاسخ:
سلام
البته این کمی با واقعیت تحریمی ایران فاصله داشت
اما غیر قابل دسترس نیست
حداقل ما دعا می کنیم که نباشد
ممنون
با سلام
هوش سیاه 2 جالب بود اما پایان خوبی نداشت حالا ما نمی دونیم این هوش سیاه یا همون جمشید کاظمی زنده هست یا نه ؟؟؟؟؟ پایان بی مفهومی داشت
پاسخ:
سلام به این نوع پایان ها ، پایان باز می گویند یعنی مهم رسیدن بود نه نتیجه .
سلام به نظر من که سریال بی نظیری بود من که خیلی خوشم خصوصا از کامران(اقای یاکیده) به نظر بازیشون عالیه و نقص نداره. راستی کسی میتونه به من بگه چرا اقای یاکیده تو هیچ برنامه ای حاضر نمی شن همه منتظرن ایشون رو بیبینن با همه عوامل مصاحبه کردن جز اقای یاکیده چرا؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
برخلاف بازی ، ایشان اهل شعرند و روحیه شان بسیار لطیف .
لطفا اگه کسی می دونه به من هم بگه چون خیلی وقت برای من سؤاله.. من و دوستام خیلی وقته برنامه های شبکه سه رو دنبال می کنیم و منتظر مصاحبه با اقای یاکیده هستیم ولی خیلی عجیبه که اصلا یادی از ایشون نیست چه برسه به مصاحبه!!! مشکلی هست لطفا اگر می دونید من رو هم در جریان بذارید.. ممنون..
پاسخ:
سلام به زودی خواهند آمد اگر این بار بپذیرند
اها...!!! پس یعنی خودشون (اقای یاکیده) نمی خوان با کسی مصاحبه داشته باشند و پیشنهاد مصاحبه رو رد می کنن؟؟؟!!!
درست متوجه شدم؟؟؟
پاسخ:
سلام
به هر حال از اینکه از ایشون دعوت به عمل آمده شک نکنید
ممنون

سوپر استار سینما  فقط اقای کیکاووس یاکیده

خوا هشا توی گلخانه از ایشان دعوت کنید

ایشون در واقعیت هم یک نا بغه است

دوبلور   شاعر    بازیگر ایرانی

موفق باشید اقای یاکیده

پاسخ:
سلام
مطمئن باشید اقدامات لازم صورت گرفته
ممنون
اره من هم همین رو میگم صدا وسیما اگه بخواد میتونه هر کسی رو دعوت کنه ولی نمی دونم چرا بعضی وقتا خواسته مخاطبان رو نادیده می گیرن و اصلا به ان توجه نمی کنن صد جور برنامه روی کانال سه پخش میشه می تونستن تو یکی از این برنامه ها اقای یاکیده رو دعوت کنن و از بازی فوق العاده ایشون در سریال هوش سیاه تقدیر کنن ولی این کار رو نکردن واقعا که قدر هنرمنداشون رو نمی دونن.
ما همچنان خواستار مصاحبه شبکه سه با اقای یاکیده هستیم ولی کیه که اهمیت بده درست نمی گم؟؟
پاسخ:
سلام
البته بهتره یک طرفه به قاضی نریم
شاید شخص آقای یاکیده هم دلیلی برای نیامدن داشته باشند
ممنون دوست عزیز
سریال خیلی چرتی بود من که ازپایانش سردرنیاوردم فقط یکش عااااااااااالی بود اما دوش کلا چرت بود
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
یکی از فیلم های عالی که ایران ساخته بود همین بود.
واقعا آدم کیف میکرد.مخصوصا آقای یاکیده که معرکه بازی کردن.
کلا میخواستم تشکر کنم.
ممنون
به وبلاگ هام سر بزنید ممنون میشم.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
چشم
سلام سریال هوش سیاه2 خیلی خیلی بی معنی وباوری نکردنی ساخته شده بود برای مثال کیف کامران بدون این که بدونه چی در انتظارشه وقتی به مشکل می خورد همون چیزی روکه می خواست برمی داشت انگار کامران یک بار فیلمو دیده بود ومی دونست چی در انتظارش در کل سریان خیلی تخیلی وبی معنی بود امیدواریم در هوش سیاه 3 اصلاح بشه.
پاسخ:
سلام
همین که منتظر هوش سیاه 3 هستید جای امیدواری است
ممنون
تو کل فیلم های پلیسی که در ایران ساخته شده این بهترین فیلم بود. میدونید چرا ؟ فقط به خاطر بازی بی نظیر اقای یاکیده ! مطمعنم هر کسی به جای ایشون بازی میکرد فیلم کیفیت خودشو به کل از دست میداد. خسته نباشید میگم به کل عوامل دمتون گرم.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
سلام
یه سوال برام پیش اومده: چرا پلیس کشتی یا همون لنجی که جمشید کاظمی و بقیه توش بودن رو منفجر کرد؟ در حالی که به راحتی می تونست محاصره و دستگیرشون کنه، اینطوری میتونستن جلوی خیلی از خرابکاری های دیگه تو کشور خودمون و اطراف رو بگیرن و افراد بیشتری رو شناسایی کنن.
پاسخ:
سلام
این نحوه تمام شدن سریال مورد نقد بسیاری واقع شده است که البته کارگردان برای خود دلایلی آورده اند که با سرچ در فضای سایبری قابل دسترس است
ممنون
در پاسخ به نوشته ی اقا سروش باید بگم که کامران شخصیتی بسیار باهوش  هست و از ضریب هوشی بسیار بسیار بالایی بر خورداره اون تمام  شب رو نمی خوابه چون برای نقشه هاش در روز برنامه طرح میکنه و وسایل های مربوط به اون نقشه رو در کیفش جمع اوری میکنه. حتی این  احتمال رو میده که اگه لو برم  به چه وسایلی نیاز دارم  بنابراین اون در مواقع اضطراری وسایلی رو که قبلا جمع کرده  استفاده میکنه و این اصلا تخیلی نیست مخصوصا برای کسی که ضریب هوشی 175 داره
پاسخ:
سلام
البته هوش همراه با زیرکی باید باشد که برای این شخصیت هر دو فاکتور در نظر گرفته شده
ممنون از اظهار نظر کاملتان
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۸ عبدالله جعفری

هیجان به اندازه ایی دارد.موضوع جدید و مدرنی هست و لی افکار قدیم را از دست نداده است به طور مثال :

ارتباط صحیح پدر با فرزند

حجب و حیا در مکان اداره

نوع پوشش

دیالوگ ها

ولی یک ضعف کوچک :

نکته های فرهگی را به طور مستقیم و گاهی ساده بیان می کند .

به امید هرچه بهتر شدن وضع سینما

یاحق

پاسخ:
سلام
بسیار کامل و جامع فرمودین
ممنون
با سلام  میشه ازتون خواهش کنیم به عوامل بگین که پشت صحنه ی هوش سیاه رو از تلویزیون دوباره پخش کنند خواهش میکنم!
پاسخ:
سلام
شاید بعد از ماه رمضان برنامه های دیگر به این کار بپردازند مثل ویتامین 3
ممنون از شما
سلام. پس ما همچنان منتظر اومدن اقای یاکیده باشیم؟ منظورم برای مصاحبه است؟ یا قطع امید کنیم؟ ممنون میشم اگر پاسخ دهید..
پاسخ:
سلام
شخصاً پیگیری می کنم و به زودی خبر خواهم داد
ممنون
سریال زیبایی بود اما در قسمت پایانی از آقای آب پرور انتظار دیگه ای داشتم
پاسخ:
سلام
در مورد پایان سریال شخصاً به دنبال جواب از ایشان هستم
ممنون
یعنی همنقدر که بین هوش سیاه یک و دو فاصله بود
می خواد بین هوش سیاه دو و سه هم فاصله باشه
من خیلی این سریال رو دوست دارم 
نمی تونم صبر کنم
اقای اب پرور زود تر سری سومشو درست کنید
پاسخ:
سلام
این سریال با تمام نقدهای وارده دیدنی بود
باید دید سری سوم آن بسته می شود یا خیر
ممنون
سلام. خیلی ممنون ما منتظر خبرهای خوب شما خواهیم بود.
هوش سیاه سریال بی نظیری است و ارزش این رو داره که بهش توجه بشه ای کاش زودتر سری سومش ساخته بشه و ای کاش به جای این همه فیلم وسریال  بی ارزش و بی محتوا بیش تر به ساخت چنین کارهایی پرداخته می شد
پاسخ:
سلام
ممنون
هوش سیاه عاشقتم
پاسخ:
سلام
ممنون
ببخشید متوجه نشدم منظورتان از بسته می شود یا خیر چی بود؟
پاسخ:
سلام
بسته شدن اصلاحی است که برای انجام شدن در کارهای هنری به کار گرفته می شود
یعنی این برنامه به اجرا در آید
ممنون
نمیشه شما پادرمیونی کنید و از اقای اب پرور بخواهید
سریعتر به ساخت سری سوم ان مشغول شوند
اصلا اقای اب پرور نظرات این سایت رو می خونند تابدونند
ماچه قدر منتظر هوش سیاه3 هستیم
پاسخ:
سلام
چشم اطلاع رسانی می کنم
ممنون

هوش سیاه وحتی تاریخ هم نمی تونه وصفش کنه

معرکه بود..مابی صبرانه منتظر سری3هستیم..بابازی خیره کنندهآقای کیکاوس پاکیده..این یعنی بازیگر.

واقعاخسته نباشید

خداقوت.........

پاسخ:
سلام
ممنون از شما
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۷ احمد خوش سیما
سلام.
نویسنده و کارگردان این سریال می خواستند که سریال خوب و بزرگ و درخوری رو به نمایش بگذارند که تا حدودی موفق شدند.ولی متاسفانه چیزیکه فیلمها از آن ضربه میخورند احترام نزاشتن عوامل سازنده مخصوصا کارگردان به شخصیت خود هست.خیلی بده که بخواهیم سریالی را چه در متن و چه در تصویربرداری و چه در بازی و .... دچاره تقلید و شبیه سازی کنیم.در این سریال سعی شده بود چند تا وسیله پیشرفته نشون داده بشه همین.گاها هم میدیدیم نیاز به یک تلفن عمومی هست که میرن مثلا یک وسیله لمسی میارن.که چی بشه؟ این همه مهارت در افراد اصلا امکان نداره.و اگر داره مراحل انجام یک عملیات هک رو مثلا نشون بدن که باورپذیر باشه.میبینیم الکی یه فلاش رو یه اجی مجی میکنه هک میکنه.این کار بدون مشورت و غیر تخصصی و بدون بهره گیری کامل و با حوصله از یک کارشناس امور سایبری بود.تنها با دیدن چند صحنه خارجی به ساختن این اثر مبادرت شده.ولی زحمت و حوصله و نیت خیری داشتند که تشکر میکنم.
واقعا فیلم عالی بود. خیلی حرفه ای کار شده بود.
ما منتظر هوش سیاه 3 خواهیم ماند. امیدوارم به زودی ساخته شود.
خواهش می کنم حتما از اقای کیکاووس یاکیده در برنا مه ی سینما گلخانه دعوت کنید
پاسخ:
سلام
احتمال دعوت ایشان در گلخانه دیگر بعید است مگر در صورت اجرای برنامه ای از سوی ایشان
ممنون
برای چی دعوت از ایشون بعیده؟
سلام. اره واقعا برای چی دعوت از ایشون بعیده؟؟ مشکلی وجود داره؟!! سینما گلخانه همیشه از هنرمندها و هنرپیشه ها دعوت می کنه فقط به اقای یاکیده که می رسه نمیشه تو بقیه ی برنامه ها چی؟ شبکه سه خیلی برنامه داره که در ان ها همیشه از هنرمندان مختلف دعوت می کنه چی میشه حالا اگه یه بار به درخواست مخاطباش از اقای یاکیده هم دعوت کنه؟ اخر ما خیلی وقته که منتظریم!!
پاسخ:
سلام
زیرا زمان برای دعوت از هنرمندان در این برنامه مهم است
نادیا جان بیا این قدر این جا پیام بدیم تا با لاخره اقای یاکیده رو تو سینما گلخانه دعوت کنند
فیلم جالب وجنجالی بود اما بهتر بود که تمام میشد راستش رابخواهید فکر میکنم فیلم هایی که یک دوره با موفقیت روبه رو میشوند وتصمیم به ساخت ادامه ان ها گرفته میشودجذابیت خود را از دست میدهند...
مثل اخراجی ها،ستایش،هنوز ستایش2راندیده ایم اما میشود حدس زد که مثل ستایش یک ابکی وکمی بی محتوا باشد.
هوش سیاه1 به علت تازه ونو بودن وکم نقص بودن فیلم نامه با موفقیت همراه بود،هوش سیاه2هم موفقیت خوبی داشت اما باید قبول کرد که فیلم نامه به فیلم نامه مادر نمیرسد....
درضمن حدودا به نظر میرسید که برگرفته از فیلم فرار از زندان باشد.......
امیدوارم ذهن فیلم سازان و......ایده های نو وتازه ای برای سینما داشته باشند.
پاسخ:
سلام
معمولاً ادامه دادن یک سریال با روش تغییر موضوع اکثر مواقع زیاد دلچسب به نظر نمی آید مگر آنکه نویسنده با دست پر پا به میدان بگذارد .
ما هم امیدواریم نویسندگان همیشه به روز و دست پر باشند .
ممنون از شما
باهات موافقم مبینا جون خوشحالم که تو هم همین نظر رو داری بالاخره اقای یاکیده ستاره هوش سیاه هستند و نمیشه منکر این شد که بیشترین میزان موفقیت سریال به خاطر بازی بی نظیر ایشونه پس باید از ستارمون به خاطر کار حرفه ایشون تقدیر بشه مگه نه؟
به نظر من سریال هوش سیاه قشنگ ترین سریال ایرانی است که تا به حال دیده ایم چون هم دارای محتوا ست چیزی که به ندرت در سریال های ایرانی یافت میشود و هم دست اندرکاران ان سعی کرده اند کارشان را به بهترین نحو انجام دهند و مخاطب را جذب و تحت تاثیر قرار دهند پس شایسته تحسین اند امیدواریم با همکاری مسئولین هوش سیاه 3و4 هرچه زودتر ساخته شوند..
ما که واقعا جونمون از این سریال های ابگوشتی که هروز ساخته میشن تا فقط وقت شبکه ها رو پر کنن به لب رسیده  کاش مجموعه های بیشتری از قبیل هوش سیاه ساخته بشه..
من واقعا متاسفم برای کسایی مثل ستاره خانم
نمی دونم چرا بعضیا چشم  دیدن این رو ندارند که کشور عزیزمون با پشتکار یک فیلم فوق العاده مثل هوش سیاه درست کرده.
چاره ای ندارند جز این که بگن این سریال از سریال های خارجی تقلید کرده .!!!!!!
در صورتی که واقعا این گونه نیست.
من مطمئنم هوش سیاه اسم ایران رو در دنیای هنر
بسیار بالا خواهد برد
پاسخ:
سلام
البته شاید تأثیر پذیری آن قابل انکار نباشد اما اینکه به کل زیبایی این سریال را زیر سوال ببریم کمی بی انصافی است
ممنون
پیش نهاد میکنم فیلم فرار از زندان رو کامل وبا دقت نگاه بکنید!!
پاسخ:
چطور ؟
قسمت های ازاین فیلم درفیلم هوش سیاه هم تکرار شده بله بی انصافی است که زیبایی هارو زیر سوال ببریم اما هنر سینمای ما دریک جا متوقف شده ایده چنین فیلم های اول به ذهن بیگانگاه ما مطلق میشه وبعد ما از انها تقلید میکنیم البته شاید تقلید واژه درستی نباسه.
فیلم سازان ماباید ایده های جدید ونو داشته باشند!!1
پاسخ:
اینکه اصلاًَ ایده پردازی ای در ذهن نویسندگان ایرانی نیست حرفی نامطلوب است اما تا حدودی با نظرتان موافقم
بله فیلم سازان ما نیز مهارت ها خاص و ویژه خود را دارند اما برای پیش رفت باید خودشان تلاش نمایند....
ملت ما حاضراند فیلم بد تماشا بکنن ولی بعد از این همه تحریم وسختی باز سراغ ایده های بیگانه نرویم!!!
البته متذکر بشوم که فیلم های ایرانی هرقدر هم بد وضعیف باشند نقاط قوت زیادی هم دارند.....وباید بگویم خیلی هم کم ازاین قبیل فیلم هاداریم اما بازهم درسینما وفیلم سازی چند گامی عقبیم!!!
پاسخ:
انشاءالله که سریال های ما روز به روز به سمت پیشرفت بروند و رضایت شما را جلب کنند
ممنون
این جمعه هم گذشت و در برنامه ی سینما گلخانه باز هم خبری از کیکاووس یاکیده نبود.
اشکال نداره . ما امیدمونو از دست نمی دیم.
ان شاء الله جمعه ی بعدی
سلام. اره حالا که بعد گذشت بیش از دو هفته از پایان ماه رمضان هنوز هم  هنرمندان سریال مادرانه به برنامه ی سینما گلخانه دعوت میشن و هنوز راجع به این سریال صحبت میشه پس میشه امیدوار بود که در مورد هوش سیاه که سریالی به مراتب قویتر از مادرانه است همین اتفاق بیفتد و از بهترین بازیگر این سریال یعنی کیکاووس یاکیده هم دعوت بشه. پس به قول مبینا جان ما همچنان منتظر خواهیم موند و امیدمونو از دست نمیدیم..
سلام. میخواستم بدونم اب پرور مشغول کار جدیدی هستن و اگر هستن چیه و از کجا میشه جزئیات رو به دست اورد؟ و دیگه اینکه اگر احیانا ساخت هوش سیاه 3 شروع بشه چجوری بفهمیم؟ اخر ما خیلی منتظریم و برای دیدن هوش سیاه 3 لحظه شماری می کنیم. ممنون..
ببخشید منظورم اقای اب پرور بود.
ببخشید یک سوال دارم که باید جواب بدید
می دونم ربطی به موضوع نداره  ولی بخدا سایتی بهتر از سایت شما ندیدم که بخواد درست جوابم رو بده
من از یک جا فهمیدم که کیکاووس یاکیده زرتشتیه
یعنی یک شایعه در مورد ایشان پخش شده
حالا منو از این سردرگمی نجات بدید
اقای یاکیده چه مذهبی دارند؟
باید بهم جواب درست بدید تا این شایعه از میان مردم فراری بشه    خواهش می کنم
چرا جواب نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
سلام. ببخشبد اتفاقی افتاده چرا این صفحه دیگه فعالیتی نداره!؟! چیزی شده؟ واقعا حیف این سایت خیلی خوبیه مایه ی تاسف اگه رها بشه..!!!
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۸ الهه باقرلو
هوش سیاه بهترین فیلم پلیسی جنایی ایران من همیشه با دقت دنبالش می کردم ولی یه نقد کوچولو دارم کاش وسط های سریال ایمان اکبرنژاد (مجید واشقانی) کشته نمیشد

ولی من عاشقش بود  خیلی دوستش داشتم هنوزم دارمش ........ هوش سیاه 2..........

..........................بهترین سریال پلیسی جنایی ایران

در مورد هیچ کس صد در صد نمی شه قضاوت کرد
اما به احتمال نود در صد کیکاووس یاکیده زرتشتی است
به سه دلیل
1یاکیده فامیل ایشان نام یک اتشکده می باشد
2بسیاری از زرتشتیان نام فرزندان خود را کیکاووس می گذارند
3ایشان در وبلا گشان در پاسخ به فردی که این سوال را کرده بود این گونه جواب دادند
شما واقعا زرتشتی هستید؟
-بازرسی عقاید؟
از اخر هم از کیکاووس یاکیده در گلخانه دعوت نکردند

سلام خسته نباشید سریالی که ساختید بهترین وعالی ترین سریال بود

وای دلم برای سریال هیجانی هوش سیاه تنگ شده کی قسمت سوم را می سازند؟

من مریم هستم  12سال دارم وعاشق آقای کیکاووس یاکیده هستم این حرف را از ته دل میگویم

سریال هوش سیاه از فرار از زندان خیلی بهتر و جذاب تره وبینندهای زیادی هم زیادی داره                                    هوش سیاه از اوای باران و مادرانه و کل سریال های ایرانی هم بهتره اقای اب پرور هم از روی تقلید نکرده ومن بانظر  مبینا جون موافقم
با سلام در مورد دعوت ایشون در برنامه گلخانه باید بگم من شخصا به روابط عمومی زنگ زدم و اونا گفتند باشه ولی از این قضیه شاید دو سه ماه میگذره شاید اقای یاکیده دوست ندارن به برنامه بیاین
سلام میشه ایمیل اقای اب پرور رو برام بزارین اخه من  وبلاگ ندارم فیلم هوش سیاه عالی است برای تشکر میخواستم چند عکس از سریال رو که خودم با یه نرم افزار از سریال گرفتم براشون بفرستم البته ایمیلم خرابه .با ایمیل دوستم می فرستم این عکسا تو هیچ وبلاگی نیست داغ تازه از تنور در اومده .البته بیشتر اقای یاکیده تو عکسا هست چون عاشق صدا وبازی ایشون هستم .با تشکر
 واقعا سریال خوبی است من و خانواده ام منتظر هوش سیاه3 هستیم

 به نام خدا                

 

فیلم بسیار عالی وخوبی بود راستی هوش سیاه 3 قرار

است ساخته شود

فیلم بسیار پرهیجانی هسیت من تو رو ای لاویو

سلام با تشکر از سریال خوبتون خواستم بدونم هوش سیاه 3 هم ساخته میشه یا نه؟؟؟
خدا کنه که هوش سیاه سه رو بسازن 
خیلی قشنگه این فیلم و تمام جذابیتش فقط آقای یاکیده هستش چقد قشنگ بازی کرده شورشو درآورده انقد که جذابه چه صدایی داره بی نظیره منکه عاشقشششششششششششم
من بعد از دویست سال از پخش این سریال کامنت میگذارم. به نظرم فصل سه رو نسازین. چون جوری که پیداست ضد قهرمان سریال محبوب تر از قهرمانه و این بدآموزی داره. با تشکر
۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۸ امیرعلی هدی

واقعا هوش سیاه عالی بود به خصوص سری دومش البته سری یکش هم خوب بود أما سری دوم پخته تر از سری یک ساخته شده بود امیدوارم سری ٣ هم بزودی ساخته شود.

حسین یاری اصلابازیش خوب نیست کاش یکی دیگ جاش بازی میکرد

کاش تو هوش سیاه ۳آقای کیکاووس یاکیده با همسرشون بازی کنن...............

فرصت سوزی را تموم کنید به اندازه کافی برای این سریال فوق العاده که بهترین سریال ایران بود فرصت سوزی شد بیش از این فرصت رو از دست ندید و هوش سیاه رو بسازید خواهشا لطفا چون این فرصتا راحت به دست نمیان که به این راحتی از دست برن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی