نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نظرتان در مورد سریال پروانه چیست ؟

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

نظرات  (۵۰)

فیلم عاشقانه ای است
پاسخ:
عجب!
سریال کاملا عاشقانه نیست
حامد کمیلی مثل آرش مجیدی در ارمغان تاریکی در عالم برزخی بین بهشت و جهنم سیر میکنه و سعی میکنه اول همه چیز رو با منطق جلو ببره اما نهابت عشق کمکش میکنه
شاید زمینه اصلی هر دو داستان شبیه هم باشند اما باز هم مخاطب را کاملا به خودش جذب میکنه
انتخاب بازیگرها به هم به جا بوده
تمام شبکه ها به این نوع سریال ها که با دقت به ساخت اونها توجه میشه نیاز دارند
پاسخ:
 سلام
پیداست خوب سریال را دنبال می کنی
ممنون از نظرتتان

فوق العاده است قبلا که سریال ارمغان تاریکی آقای سامان را دیدم خیلی خوشم اومد منتظر یه سریال دیگه از ایشون بودم کاش بجای سریالهای دیگه که بعد کلی هزینه مزخرف از آب در میان ودر واقع به شعور مخاطب ایرانی که فرهیخته است و فرق فیلم بد وخوب رو میدونه توهین می کنند هرچندوقت یه بار یه فیلم در  این حدی سیما بذاره مخصوصا بازی آقای رئیسی وخانم بهرامی فوق العاده است

موفق باشید

متشکرم

پاسخ:
سلام
درمورد کارهای این کارگردان با شما موافقم
ممنون
خیلی خیلی براش زحمت کشیده شده این رو  در تک تک جزئیات و بخشهای سریال میشه دید البته به جز زحمت باید بگم کاردانی و خوش قریحه بودن و دقت و نکته سنجی عوامل کار و هدایت خوب جناب سامان مشهوده . به همشون خداقوت میگم و میخوام بگم پروانه رو دوست دارم .
پاسخ:
سلام
ممنون بابت انرژی مثبتت
حامد کمیلی غوغا کرد
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرت

به نظر من سریال خیلی قشنگیه درست مثل ارمغان تاریکی ،حامد کمیلی خیلی عالی بازی کرده در واقع خیلی با احساس و همچنین خانم سارا بهرامی که نقش پروانه رو بازی می کنه من که خیلی خوشم اومده تا حالا از سریال

پاسخ:
سلام
درمورد بازی بازیگران کاملاً با شما هم نظرم
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۶ مازیار فلاحی
به نظر من این سریال مفهوم مشخصی را دنبال نمی کند !
هرچند زیباست
پاسخ:
سلام
البته باید تا آخر دید
به نظر من از اون فیلم های خوب روزگاره
عاشقانه و رمانتیک
به هر حال ایران پر است از جوون
و جوانها به این فیلم ها نیاز دارند
پاسخ:
سلام
عجب نظری بود!
این قسمت واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم
وقتی دیدم یعضی آدم ها چه ظالمانه از دوطرف آدم عاشق را می کشند طوری که بیچاره نصف شد .
این را حتی در صحنه ای که دو دست مرد عاشق به دو طرف بسته شد بود و خودش با ضربه مرد بی رحم به زمین می خورد با تمام وجودم حس کردم
پاسخ:
سلام
آفرین به دقتتان
حامد کمیلی چه کرد!بی نظیر
شاهکار مخصوصا سکانس ادیت نرگس و خشم و به جوش اومدن غیرتش
معرکست
پاسخ:
سلام
کاملاً با شما هم نظرم
ممنون از نظراتتان... 
پاسخ:
سلام استاد سامان
من عاشق نقدم البته نه انتقادی بلکه تفسیری
خوشحالم که به وبلاگ من هم سر زدید
این نشان از روحیه بالای نقد پذیری شماست
ممنون که می بینم کارگردان ها به خوب کار کردن علاقه دارند

پروانه روایتی ست عاشقانه در روزهای سیاه سیاسی آن روزها...

خوشحالم که نگاه و قلم استاد خوبمون جلیل سامان پشتشه.بعد از ارمغان تاریکی دوباره از تلویزیون ناامید شده بودیم که باز هم این نگاه خاص دست به کار شد و گل کاشت...

خوشحالم که سریالی در حد و اندازه تفکرات انقلابی ساخته شده.

پاسخ:
سلام
احساس لطیفی بود ممنون
به به آقای جلیل سامان
چقدر خوبه که انتقاد پذیرید
البته واقعاً الان باید تعریف کرد
پاسخ:
سلام
با شما هم نظرم
ممنون
در قحطی سریال های جذاب تماشای این سریال که به شعور مخاطب احترام گذاشته و با ترکیب تم ملودرام و سیاسی و اجتماعی و ... اثری قابل قبول به بیننده ارائه داده جای شکر داره...در مجموع سریال خوبیه که میتوسنت با زمان و بودجه بیشتر بهتر و پربار تر و پرمخاطب تر باشه...اما چه فایده که مدیران تی وی بیشتر عاشق کارای دم دستی و بزن درو هستن!!!
پاسخ:
سلام
خیلی خوب به ترکیب جنبه ملودی درام ، سیاسی و اجتماعی بودن فیلم اشاره کردی
اما شاید اگر ما هم جای مسئولین صدا و سیما بودیم کاری از دستمون بر نمی آمد به هر حال ما علم فیلم ساختنمان بیشتر یا کپی از غربه یا عاشقانه ی بی معنا
ممنون بابت پیامت
سلام به همه دوستان
چه جالب که شما حاضرین نظرتتان در این وبلاگ شناخته نشده بزارید
جدا به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم
پاسخ:
سلام
ممنون از تعریفتان

واقعا عالیه.بی تعارف.خیلی قویه از " زمانه "
خیلی قوی تره.
پاسخ:
سلام
البته هر کاری برای خودش منظوری داره
ممنون
عشق یعنی همین یه عشق اصیل و ناب
قابل توجه مخاطبین سریال مزخرف"عمر گل لاله"
حامد کمیلی فوق العاده اس فوق العاده به معنای واقعی کلمه من بعد از دیدن "دوخواهر"به کل ازش ناامید شده بودم اما حالا با پروانه یه شروع دوباره رو کلید زد امیدوارم دوباره این 4-5 سال اخیررو تکرار نکنه.خیلی حیفه بازیگری با توانا های بازی ایشون خودش رو هم سنگ شاکردوست و گلزار کنه.
پاسخ:
سلام
سعی می کنم صحبتتان را به گوش آقای کمیلی برسانم
ممنون
به نظر من یه جورایی به جای اسم پروانه باید اسم فیلم را بگذارند نرگس !
چرا اینقدر این مرد بی تفاوته نسبت به نرگسه
حالا اگر پروانه توی زندان بود خودش را به آب و آتش می زد
به خدا همه مرد ها اینطور نیستند
حالا هزاری هم عشقش را نسبت به پروانه پر رنگ نشان بده نمی شه عاشق دانستش !
پاسخ:
سلام
انصافا درباره نرگس با شما حسابی هم نظرم
ممنون

 این مجموعه برعکس بقیه سریالهای مناسبتی ما که خیلی رو و گل درشت شعار می دن اصلا اصلا شعار نمی ده چیزی که بنظرم میاد بیشتر میخواد از لابلای روابط و دیالوگها مخاطب رو به تفکر واداره .بخصوص تو سکانس های خانم چرخنده و آقای کمیلی.سریال خیلی عمیقه .بازی ها هم همه عالیه علی الخصوص حامد کمیلی که قاطعانه میتونم بگم بهترین بازیشون بوده که تا حالا دیدم اونم بعد از این همه انتخابهای عجیب و غریب شون در سینما که ایشون رو داشت به ورطه فراموشی مخاطب فرهیخته سینما و تلویزیون می کشاند.
پاسخ:
سلام
پیداست دل پر دردی داری
ممنون

این سریال جای نقدی باقی نگذاشته.......ومن صبر وشکیبایی اقای سامان رو برای ساخت این فیلم همچنین پخش نا معلوم ان تحسین میکنم  پایان تلخی داشت ولی پیداست که تلاش زیادی برای ان شده  و:   

از همه دست اندرکاران آن ممنونم

پاسخ:
سلام
بله پایان پردردی داشت
ممنون

 بازم از آقای جلیل سامان به خاطر کارگردانی فوق العاده شون تشکر می کنم . در ضمن از خانم سارا بهرامی هم به خاطر بازی زیباشون و همچنین آقای نیما رییسی و همه ی کسانی که برای ساخت این فیلم زحمت کشیدند.

منم تا حالا از حامد کمیلی بازی به این قشنگی ندیده بودم توی این سریال خیلی عالی بازی کرد وقتی عصبانی می شد واقعا می تونستی احساسش کنی دیالوگ ها رو خیلی خوب می گفت خیلی و نکته آخر به طور کلی توی این سریال درخشید.

پاسخ:
سلام
ممنون به خاطر جملات زیبایتان
خیلی خیلی فیلم قشنگی بود...من واقعا دوسش داشتم...با اینکه پزشکم و سرم شلوغه ولی این فیلمو حتما سعی میکردم ببینم...کارهای دیگه اقای جلیل  سامان  مثل ارمغان تاریکی هم قشنگ بود...حیف که تموم شد..دلم برای فیلم تنگ میشه...پروانه و امیر عالی بازی کردن...فقط کاش اخرش به خوبی تموم شده بود..ار دیشب بغضم گرفته...همسرم میگه "بابا فیلم بود چرا ناراحتی از دنیا رفتن"..میگم "نمیدونم"..سربه سرم میذاره میگه "خوب شهید شدن جاشون خوبه نگران نباش."...از همه دست اندرکاران فیلم بخصوص نویسنده و کارگردان اقای جلیل سامان و اقای کمیلی و خانم بهرامی ممنون...منتظز کارهای دیگه شما هستیم
پاسخ:
سلام
از احساس پاکتان ممنون
سلام به همه دوستان
به نظر من فیلم زیبایی بود اما به نظر می آمد خیلی برایش وقت صرف نشده بعضی از صحنه های آن سمبل شده بود
فقط به عشق توجه شده بود نه چیزهای دیگه
پاسخ:
سلام
کاش توضیح بیشتری می دادین!

سلام

جالب من تا حالا ندیده بودم این طوری یک کارگردان سوال و جواب داشته باشه

شمارا به خدا شما که این قدر تو سریال ساختن کار درست هستید یه

سریال هم در مورد معضل ((بیکاری)) جوانان بیچاره حالا بسازیید که اگه اون موقع گروهکهای منافق و مجاهد وغیره...باعث بدبختی جوانا ایران می شدند . حالا بیکاری و وضع بد اقتصادی اونهارو بیچاره کرده.

موقع دیدن سریال آدم میگفت شاید اگر الان هم مجاهد ها بودن شاید ماهم ازفشار اقتصادی معلوم نبود که عضو نشویم !!!

پاسخ:
سلام
بله حق با شماست
ممنون
سلام خدمت شما سریالتون واقعا فوق العاده بود من ارمغان تاریکی رو دوست داشتم ولی عاشق سریال پروانه ام ،همه چیز سر جای خودشه از فیلم نامه قوی و منسجم و بازیگران خوب تا دکور و کارگردان .من کنکوری ام و دارم برای پزشکی میخونم و هر دقیقه وقتم ارزشمنده ولی نتونستم از تماشای پروانه بگذرم به نظرم ارزشش رو داشت که ببینم به هرحال به شما و تمام عوامل خسته نباشید جانانه میگم و وظیفه خودم میدونم که چون از سریال لذت بردم تشکر کنم بی صبرانه منتظر کارای بعدی شما هستم
پاسخ:
سلام
ممنون
امیدوارم بتوانید قبول شوید
فوق العاده بودفوق العاده
من ارمغان تاریکی روخیلی دوست داشتم ولی پروانه یه چی دیگه بودمحشربود
دلم واسش تنگ شده
پاسخ:
سلام
ممنون از احساسات پاکتان
وقتی جمع بچه ها جمع است و عاشقانه درمورد چیزی صحبت می شه یعنی مورد پسند جوون ها بوده
دمتون گرم
پاسخ:
سلام
ممنون مرد پر انرژی
سلام اول از همه یه خسته نباشید به تمام بچه های گروه .اقای سامان سریال پروانه فوق العاده بود  واقعا عالی بود ،دکور حرف نداشت یه حس نوستالزیک رو به آدم منتقل میکرد و بازی اقای کمیلی و خانم بهرامی هم حرف نداشت
امیدوارم سریال های جدیدتون خیلی زود ببینیم
پاسخ:
سلام
خوبه که به دکور توجه داشتید
خیلی کم پیش می آید که کسی دکو را هم مدنظر توجه خودش قرار دهد
آفرین
و ممنون
سلام به همه دوستان
عجب جای باحالیه
فکر نمی کردم این هم فضای باز برای صحبت باشه
اگه منو نمی زنید به نظر من سریال پروانه خیلی هم به درد نخور بود
همه فقط برای هم گریه می کردند
آیا ما توی واقعیت همچین عشق هایی داریم ؟!!!
پاسخ:
سلام
پیداست دلی پر درد دارین!
واقعاً آقای سامان به نظرات ما توجه می کنه
بعید می دونم!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
تعجب چرا ؟!
همه چیز با سند و مدرک است
به وبلاگ ایشان مراجعه کنید
آدرس آن در پیوند های این صفحه موجود است
خیلی زیبا است
پاسخ:
سلام شما از ایران پیام داده اید اما نوع بیان شما به ظاهر غیر ایرانی بودن شما را می رساند
به هر حال ممنون به خاطر نظرتان
واقعا دست آقای سامان درد نکنه معلوم بود این فیلم رو دلی ساختن که به دلها می شینه .فکر و اندیشه در تمام فیلم نمود داشت.من دانشجوی دکتری جامعه شناسی ام و عاشق آن دورانیکه جوونا با کتاب و مطالعه راه مبارزه رو پیدا کردن با انیشه های دکتر شریعتی و شهید مطهری.
پاسخ:
سلام
آفرین برشما
سلام سریال خوبی بود جذاب و هیجانی و البته پر از علامت سوال که متاسفانه بدون توجه نویسنده بی جواب موندند.................. مثلا یکیش اینکه اون شب اخر پروانه چطور میرفت و میامد اما هیچکس ندیدش؟ یا اینکه چرا باباش هیچ تلاشی برای دیدن پروانه نکرد؟
پاسخ:
سلام
بله حق با شماست
ممنون
عالی بود من که عاشقش شده بودم واقعا بهتر از این نمی شد

پاسخ:
سلام
ممنون
فیلم خیلی زیبایی بود
دست همه تون درد نکنه
پاسخ:
سلام
ممنون
فوق العاده ترین سریالی که تا حالا دیدم بخصوص بازی زیبا خانم بهرامی و آقای کمیلی بی نظیر بود کاش صدا و سیما به جای سریال های مزخرف و بی محتوا بیشتر از این سریال ها پخش کنه
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر لطیفتان
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۸ عاشق تاریخ!
دلم برای پروانه تنگ شده.....یعنی بازم از این سریالا ساخته میشه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
انشاءالله
چرا که نه
ممنون
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ کاوه مهدیان
سرکارخانم نرگس چون دوست عزیز "پاسخ" دیگر پاسخگو نیستند من دخالت کردم میبخشید.
آقای سامان کارگردان همین سریال پروانه یک وبلاگ شخصی دارند:  jsaman.blogfa.com

برعکس بعضی دوستان خیلی هم به نظرات مخاطبان اهمیت میدهند.
پاسخ:
سلام
بله همینطور است
ایشان استاد مهربانی هستند در این شکی نیست
ممنون
حامد کمیلی در این فیلم خوش درخشید.
با لحنی خوب وتازه به بیان اتفاقات دوران جنگ پرداخت بود.
فداکاری ها ،عشق های استوار،جنایت ها وبی رحمی های ساواک که دوست را دشمن میکرد،وازهمه مهم تراین که تمام افرادی که در خدمت شاه بودن پست وپلید نبودند؛دراین فیلم خوب به نمایش گذاشته شده بود.
با حال وهوای ان روزها کمی فرق داشت اما زبانش روان وامروزی بود.
فکر میکنم یکی از دلایلی که باعث کم شدن موفقیت این سریال شد زمان پخش ان بود.
پاسخ:
سلام
ممنون
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۲ عبور اثیری
الان که مدتها از پخش سریال گذشته من هنوز روزی  یکی دو بار بعضی قسمتاشو دانلود کردم میبینم تا حالا ندیدم اینقدر کلیپ از ی سریال تو نت باشه انگاری در لحظه لحظه زندگی ماجاریه و باماست ،در خاطرات ما رشد میکنه ودائم سیر تحولی دوباره ای را طی می کندودائم به ذهن ما بر می گردد.سریالی غنی وپر مایع وجامع.من دنیا را به طریق تازه ای با این سریال درک کردم که ادراک مرا زیروو کردبا جوهره ی هنر اصیل.اقای سامان مرد بزرگی هستند خدا برای ما حفظش کنه.
پاسخ:
سلام
ما هم خدمت آقای استاد سامان ارادت داریم
خانم عبور اثیری
پر مایع را جای دیگر به کار می برند.
بگویید پر مایه
سلام
من قبلا در این صفحه نظر گذاشته بودم ولی حالا پاک شده چرا؟؟؟
اگر مشکلی داشت پس چطور چند هفته باقی مانده بود و نمایش داده میشد؟
سلام

ممنون از تذکرتون عوارض بی دقتی

مایه نه مایع ظرفشویی یا روغن مایع ....شوخی کردم







۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۰ سحر از شیراز
سلام  خسته نباشید اگه میشه راهنمایی کنید که چطور اهنگ سریال پروانه را دانلود کنم خواهش می کنم کمکم کنید اخه من عاشق این سریال و اهنگشم
سلام.سریال عالی بود.اگرچه فیلمنامه اش ضعفهایی داشت ولی قصه بسیار جذاب دیالوگهای فوق العاده و عمیق، انتخاب بازیگر عالی،موسیقی و تصویرش و گریمهای بسیار خوبش تونست جمع کثیری از هموطنان رو مخاطب این سریال کنه 
خیلی سریال خوبی بود.مخصوصا بازی خانم سارا بهرامی.ایشون وبلاگ هم دارن؟
سارا بهرامی خیلی عالی می کند.
سریال پروانه یک کار ارزشمند فوق العاده است
ماهیت انحرافی مجاهدین خلق به خوبی در این سریال افشاء میشود
بعضی از دیالوگهای فیلم ( مخصوصاً دیالوگهای هدایت هاشمی) را باید با آب طلا نوشت و در همه جا منتشر کرد.
احساسات پاک انسانی و عشق به زیبایی در این کار به تصویر کشیده شده .
برای آقای جلیل سامان آرزوی توفیقات روزافزون و حسن عاقبت دارم.
لینک دانلود مشکل دارد؟

 سریال پروانه بی‌شک  جز سریال هایی میمونه  در ذهنم  که هیچ وقت فراموش شدنی  نیست  کل احساسات  آدم رو  متحول میکنه  واقعا  سریال  عجیبی بود من که شگفت زده  شدم  واقعا برای بار دوم  بار اولم هم  ارمغان تاریکی چنین حسی رو بهم انتقال  کرد  واقعا   مرسی  بابت ساخت چنین فیلمی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی