نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نقد برنامه های صدا و سیما

یک محیط برای رساندن صدایمان به گوش صدا و سیما یا همان تلوزیزیون

نظرتان درمورد سریال خروس چیست ؟

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ

سریال خروس را دنبال می کنید ؟

درصورت دنیال کردن یا نکردن دلیل خود را بیان کنید .



نظرات  (۵۴)

من این فیلم را نگاه نمی کنم چون خیلی لوده است
پاسخ:
سلام
البته هر کسی نظری دارد
ممنون
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ مهران افروز
فیلم بدی نیست اما خیلی برای من جذاب نیست
شاید به مرور جالب تر شود
پاسخ:
سلام
ممنون
سریال بدی نیست.ولی دودکش از همه سریال های امسال قشنگ تره.یعنی به ترتیب اول سریال دودکش دوم مادرانه و آخر خروس سریال های خوب امسال هستن.در کل سریال های امسال از سال های گذشته بهتر بوده.
پاسخ:
سلام
ممنون از دقت نظرتان
سریال خیلی قشنگیه
حداقل با اعصاب آدم بازی نمیکنه
ممنون که نظر سنجی می کنید
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۶ آذر جوان بخت
لطفا نظر من رو منتشر کنید فکر کنم اشتباه گزینه ی " به صورت خصوصی ارسال شود رو زدم ممنون
پاسخ:
سریال بدی نیست ، بازی رضویان زیاد منطقی نیست ، بازیگر نقش خواهر رضویان به نظرم خیلی خوبه ، ضمنا موسیقی بی ربطی هم اول و وسط سریال اومده و لی آهنگ آخرش قشنگه

سلام
ممنون و آفرین به دقتتان در نقد
این فیلم را اصلاً نگاه نمی کنم
دو قسمت اول را که دیدم خیلی لفتش می داد
پاسخ:
سلام
ممنون از قید دلیلتان
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۰ رضا مشایخ
ما از سازنده ی این فیلم تشکر میکنیم و توصیه ما این است که برای ساختن فیلم ابتدا نیاز به فیلمنامه قوی است که متاسفانه این امر در این سریال رعایت نشده و با توجه به ماه مبارک رمضان تفاهمی بین فیلم خروس با این ماه نیست.
پاسخ:
سلام
به موضوع مهمی اشاره فرمودید
ممنون
اتفاقاً فیلم بسیار عالی ای است !
پاسخ:
سلام
ممنون
به نظر من که خروس از دودکش و مادرانه خیلی بهتره
مادرانه که حال آدم و میگیره
دودکش هم زیادی لوسه
ولی خروس خیلی بهتره
کارهای آقای آقاخانی و عطاران حرف نداره.
پاسخ:
سلام
البته این سه سریال هر کدام در حیطه موضوعی خود قابل ارزشند
ممنون
من فیلم خروس رو زیا دوس ندارم ب نظرم ترتیب فیلم های امسال این جوریه  دودکش .مادرانه . خروووس ولی خدارو شکر فیلم های امسا از سال قبل خیلی بهتر هستن

پاسخ:
سلام
ممنون
خروس کار بدی نیست ولی بدشانسیش اینه که همزمان با دودکش پخش میشه و چون اون کار خیلی خوبه ، خروس به چشم نمیاد، والا اگر یه زمان دیگه پخش میشد شاید زحمت اونا هم دیده میشد
پاسخ:
سلام
حق باشماست
ممنون
یه ظر من سریال خروس و مادرانه قصه دارند و دودکش فقط بر اساس بازی بازیگران پیش می رود ، سریال خروس در بیشتر اوقات موقعیتهای جالبی دارد مثلا اگر شما قسمتی از این سریال را نبینی اطلاعاتی را از دست خواهید داد و این ویژگی آثار قصه پرداز است ولی دود کش را هر وقت که ببینی می توانی دنبال کنی چون قصه ندارد و لحظات طنز (کمی هم بی محتوا و رو) آمرا تشکیل میدهد.من فقط از بازیگران خروس راضی نیستم اما متن و کارگردانی جالب است .
پاسخ:
سلام
در خصوص زیبایی داستان خروس تا حدودی با شما موافقم
ممنون
خروس سریال جالبی است اما در یکی دو قسمت کشدار بود اما از چند قسمت اخیر خیلی بهتر شده و به نظر داستانش غیر تکراری و نو است . دستشون درد تکته .
پاسخ:
سلام
ممنون
تیتراژ آخرش خیلی باحاله ، قصه اشم جالبه ، بازیها یکم عجیب غریب مثل رضویان که خیلی جدی بازی میکنه ، اما در کل بهتر از دود کشه که فقط یازیگرا دارن رو توان خودشون کارو جلو میبرن دریغ از یه قصه یا یه کم خلاقبت ، در ضمن کارای سعید آقاخانی همیشه خوبه ..
پاسخ:
سلام
ممنون
یه نظر من تو این چند وقته بهترین کار شبکه دو بوده ، ولی یکم قسمت سه و چهارش ضعیف بود ولی در کل داستان جالبی داره ، باید ببینیم چه بلائی می خوان سر لولائی بیارن ، خواهر رضویان و برادرش (تپله) خیلی خوبن ، یوسف تیموری مثل همیشه است ، اما کارگردانی و متن سریال سر و شکل بهتری از کارای دیگه داره.
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
سریالش بد نیست ، اما خورده به سریال خرم سلطان وگرنه خیلی از سریالای دیگه بهتره ، ما که گیر کردیم کدوم و ببینیم ، مادرم میگه حریم سلطان من می گم خروس ...
پاسخ:
سلام
گاهی باید سریال ها با توجه به علاقه انتخاب کرد و دیگری را کنار گذاشت
ممنون از محبت شما
امسال سریالها بهتر از پارساله، موضوع سریال خروس هم باحاله ولی کاش یکم از بازیگرای بهتری هم استفاده می کردن ، ولی داستان خروس جدیده ، دود کش بازی هومن برق نورد خوبه ، خروس خیلی از مسائل اجتماعی را بیان میکنه ، موسیقی پایانش هم خیلی حال خوبی داره ، مثل همه کاراش ، هواتو کردم من حیرون این روزا هواتو کردم .....
پاسخ:
سلام
زیبایی تیتراژ این سریال را نمی توان انکار کرد
ممنون
با تشکر از صدا و سیما متاسفانه این سریال خیلی ضعیفه. میخواد شیوه طبقه متوسط جامعه را نشان بده ولی با بکاربردن الفاظی توهین آمیز مثل "کوفت" به طور مکرر و مسخره کردن رفتار های مردم میخواد طنز خلق کنه....متاسفانه اینجور برنامه ها اتلاف بودجه مردم است و توهین به خود مردم بدون اینکه باعث ارتقای فرهنگ مردم بشه. سریال دودکش هم درباره طبقه متوسطه ولی به مردم توهین نمیکنه و به ارتباطات انسانی و  از خود گذشتگی های خانوادگی می پردازه. 
پاسخ:
سلام
مقایسه در نقد جایی ندارد
در خصوص الفاظ ناخوش آیند ، حقیقت تلخی است که در این سریال دیده می شود
ممنون
من از سازندگان سریال خروس تشکر می کنم که علاوه بر اینکه داستان خوبی داره ، به ظرافت داره در مورد تولید ملی و فرهنگ خرید و تبدیل مصرف بازار ایران به بازار چین و هند و ... صحبت میکنه به دور از لودگی ...من از این کار بیشتر از دودکش خوشم می آد ، به خصوص از خنده ها ی مصنوعی سیما تیر اندازاصلا خوشم نمی آد.
پاسخ:
سلام
مقایسه در نقد جایی نداره
اما صحبتتان برای همه ی ما ارزنده است
ممنون
فقط خروووووس و فقط جواد رضویان.....عاشق بازی اشم...
پاسخ:
سلام
ایشان بازیگر توانایی هستند
ممنون
به نظر من مادرانه داستان تکرای داره که تاریخ مصرفش مال چند سال پیش و شبیه اون ساخته شده دودکشش هم که شبیه کارای پنج شیش سال پیش همین سعید آقاخانی
ولی خروس یکم حال و هواش فرق داره ، من به خاطر بازیگراش از اول با گارد نشستم نگاه کردم ، اما کم کم خوشم اومد به نظرم قصه اش و حتی بازی بازیگراش ( به جز یوسف تیموری) جدیده و خیلی نرمه ، به نظر من اول خروس ، بعد مادرانه ، و با اختلاف زیاد دودکش ...
پاسخ:
سلام
بسیار دقیق نظرتان را ارئه دادین
و از اینکه اینقدر با دقت دنبال فرمودین ممنونیم
به نام خدا                                                             سریال "خروس" سومین همکاری مصطفی کیایی(نویسنده) با سعید آقاخانی پس از سریال های "راه در رو" و "نقطه سر خط" می باشد؛ اما مشکل اساسی این سریال ها ریشه در فیلنامه دارد و آن تغییر ژانر است. بدین معنی که داستان اصلی سریال، طنز است و شخصیت ها در موقعیت طنز قرار میگیرند اما نتیجه آن باعث ایجاد خنده بر چهره بیننده نمی شود؛ بر خلاف سریال "دودکش" که فاقد داستان کلی می باشد اما در تمام طول سریال بیننده می خندد.            سعید آقاخانی در سریال های "زن بابا" و "خوش نشین ها" در ارتباط با مخاطبان و خلق لحظات کمدی و شاد بسیار موفق بود؛ اما این دو سریال(به خصوص خوش نشین ها) فاقد بار محتوایی و معنایی بودند و هدف آنها بیشتر خنداندن مردم بود. اما انگار پس از این دو سریال، آقاخانی دغدقه اجتماعی پیدا کرد و از این طرف بوم افتاد، که نتیجه اش شد "راه در رو" و " نقطه سر خط".  سریال هایی که در آنها دیگر خبری از آن شوخی ها نبود و انگار تمام بازیگران طنز جمع شدند تا یک داستان اجتماعی را به شکل جدی روایت کنند. سریال خروس نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمیدانم تا کی قرار است آشفتگی و ناهماهنگی بین فرم و محتوا را در آثار آقاخانی شاهد باشیم؟                                         ای کاش این سریال کمی از شوخی های انتقادی فیلم "بعد از ظهر سگی سگی" (مصطفی کیایی) را دارا بود. ای کاش در آن کمی از منطق روایی فیلمنامه "ضد گلوله"(مصطفی کیایی) به چشم می خورد.               نمی دانم چرا کیایی در سینما عالی است و سیمرغ میگیرد ولی در تلوزیون ضعیف و سطحی.
پاسخ:
سلام
بسیار عالی فیلمنامه ها را توصیف کردین
و این نشان از اطلاعات خوب شما دارد
ممنون
من سریال خروس رو نگاه نمیکنم واقعا مزخرفه.بین سریال های امسال فقط مادرانه رو نگاه میکنم اونم فقط به خاطر بازی زیبای استاد سلطانی.واقعا استاد محشرند.
پاسخ:
سلام
بله همین طوره
ممنون

به نظرم سریال  خروس محتوای خاصی ندارد وبازی ها هم تصنعی میباشد درکل مسخره است متاسفم که بودجه صداوسیما این طور خرج میشود من فقط سریال دودکش را میبینم که خیلی زیبا روابط خانواده ها را نشان میدهد ودرعین طنز چیزهایی را هم یاد میدهد. مادرانه هم به نظرم موضوع شایعی را نمایش نمیدهد

پاسخ:
سلام
نظرتان مقتنم اما صدا و سیما وظیفه دارد تمام سلایق را راضی نگه دارد
ممنون دوست عزیز
فیلمه بسیار خوبیه.عالیه.
پاسخ:
سلام
ممنون

نمیدونم چرا تو این فیلمای آبکی ولوس  انقد بین nurse و doctor چقد فرق میزارن؟؟؟؟؟؟؟در صورتی ک اصلا اینطوری نیس وnurse ارزش اجتماعی بالایی داره شاید میخوان فیلمشون بانمک تر شه !!!!!!من اینجا از همه nurse های باسواد و ارزشمند کشورمون تشکر میکنم واقعا جواهرن

پاسخ:
سلام
در این خصوص حق کاملاً با شماست
ممنون
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲ الهه جهانفر
سلام،فیلم بدی نیست ولی جذاب نیست وقت شد می بینیم ولی اگه وقت نشد نه چون برامون زیاد جذابتی نداره  حیف که آقاب رضویان همچین نقشی رو رفته سریال بوی باران از اون خوب تر بود که در شب های قدر پخش شد..در هر حال ما قصد بدی نداریم ولی در جهت پیشرفت برنامه های تلویزیونی نظر میدیم چون ما در جهاد سایبری با دیگر ملت ها قرار داریم تا مردم به ماهواره و..روی نیارن...تشکر از پاسخگویی شما
پاسخ:
سلام
ممنون از نقد دلسوزانه شما دوست عزیز

سریال خروس  سریال خیلی خوبی میتونست باشه اما به  خاطر بعضی قضایا از  سریال های طنز عقب افتاد.

ما پشت سر این سریال یه  کارگردان با تجربه داریم کارهای سعید آقا خانی رو به یاد  داریم,بازیگران خیلی خوب که با هاشون خندیدیم و بازی هاشون در خاطرمون موندن,نویسنده ای که میتونه یک داستان رو تعررف کنه ,فیلم برداری که کارش واقعا خوبه و یک گروه نسبتا خوب

پس ضعف این سریال در چیه؟که با وجود یک داستان سرپا و محکم از دودکش اکه داستان یکنواخت و محکمی نداره (البته طبق نقد خودم توی بخش سریال دودکش)انقدر عقب میمونه (طبق نظر سنجی در خبر انلاین)و این بی داستانی حسنی برای دودکش تلقی میشه؟

 

اولین دلیلش به نظر من شخصیت پردازی های خروسه...خروس از ابتدا اومد و ما رو با مشکلات  خانواده ی اصلی داستان  آشنا کرد و هیچ وقتی برای اخت شدن ما با  این شخصیت ها نذاشت,ما شخصیت های این داستان رو دوست نداشتیم پس زمانی که باید ما رو به این داستان جذب میکرد رو نویسنده از دست داد و همینطور  خیلی از مخاطب هاش رو ,کاری که دودکش دقیقا برعکسش رو انجام داد و در ابتدا اومد شخصیت های جالبی رو خلق کرد و اونوقت مارو درگیر حوادثش کرد و هر چی ما ایراد بگیریم که اره داستان نداره و فلان ولی ساعت پخش سریال پای سریال مینشینیم...دومین دلیل به نظر من جنس شوخی ها و حوادث خروسه, سریال خروس  یک داستان کلی جدید داره اما وقتی که نویسنده میخواد داستان ررو برا ی ما تعریف کنه دست میزنه به صحنه ها  و داستانک هایی تکراری  و چندیدن بار امتحان شده که حجمشون از داستانک های جذاب خیلی بیشتره.بر فرض مثال میگم,داستانی که توی اون مادر اسی فکر میکرد پدرش عاشق یکی از  پرستارا شده یا داستان درست کردن اش رشته و ...

گفتم درست کردن اش رشته یادم افتاد این سکانس توی  سریال دودکش هم بود, توی سریال دودکش بر خلاف خروس که یک روند تقریبا عادی رو در این سکانس وارد کرده بود اما  دودکش  این داستان ر کمرنگ کرد و اون رو ضضمینه ای کرد که داستان های دیگه اش رو تعریف کنه...البته منظور من این نیست که  دوتاشون یه کار میکردن خب معلومه که هر نویسنده یه جور داستانش رو تعریف میکنه...منظورم اینه که اگر هم داستان هایی  تکراری رو برای ما تعریف میکنن اون داستان رو داخل چالش ها بندازن و شخصیت های داستان رو بیشتر بهمون نشون بدن

نویسنده باید میدونست که چند قسمت بیشتر وقت نداره ما رو بکشونه داخل سریال و متاسفانه نتونست اینکار رو بکنه

دومین مورد در مورد کارگردانی این سریال...اینکه کارگردان خروس حاضر نیست دست به ریسک بزنه و اگر به یه فرمول از بازیگرانی میرسه چند بار اون رو تکرار میکنه...آقای لولایی درسته که بازیگر فوق العاده ای هستن اما همین که ما اسم ایشون رو برای چندمین بار جزو بازیگران اصلی این سریال میبینیم موج منفیی رو ایجاد میکنه...تکنیک دوربین روی دست با فیلم برداری امیر معقولی در دزد و پلیس به خاطر داینامیک بالای سریال خیلی خوب بود اما اینجا برای بیننده بار منفیی رو به همراه داره ...البته اینا همه نظر شخصی من هست

 

سریال خروس میتونست خیلی بیشتر از این ها ما رو همراه خودش بکشونه اما  کاش بیشتر  توی این سریال دقت میشد.

پاسخ:
سلام
نقد بسیار عالی ای بود
پیداست در نقد پیگیرید و این مایه ی افتخار ماست
ممنون
سریالی که اول ۱۵ قسمتی تهیه بشه و بعد توش آب ببندن که بشه بیست و پنج شش قسمت انتظاری نمی شه ازش داشت. اینکه در قسمتهای پایانی بین ۶ تا ۱۸ دقیقه از قسمت قبل رو به عنوان قسمت جدید به خورد بیننده بدی دیگه افتضاحه (بدون احتساب آنچه گذشت). 
اینکه یک دور باطل در داستان می اندازند که به بدنه داستان کمکی نمی کنه و فقط وقت تلف کردنه هم نتیجه اجبار به افزایش قسمتهای سریاله. 
سلام.موضوع فیلم خیلی عالیه .مثلا پدر خانواده که نمی تونه با بیمارستان تصویه حساب کنه یا پسری که از شهرت آقای لولایی سوءاستفاده می کنه.بخش خنده دارش اونجاست که یک پسر جوون عاشق اینه که لباس خروس بپوشه.اما متاسفانه این سریال اونجور که باید ساخته نشده تا بتونه بینده جذب کنه.نمی دونم چرا!!شاید به این دلیل که این سریال یک تراژدی یه.و مردم تو این ماه بیشتر دوست دارن بخندن نه اینکه ...مشکلاتی خانواده اسی درگیزش بودن چیز عجیب غریبی نبود پس مردم می تونستن با سریال ارتباط بر قرار کنن
پاسخ:
سلام
بله این سریال حتماً دلایلی داشته که با وجود سناریوی نسبتاً خوب در بین مخاطبین جا باز نکرده
یکی از این دلایل شاید به قول شما خوش ساخت نبودن آن بوده است
ممنون
سلام 
خیلی افتضاحه
1.آخه یکی نیست بگه تو یه فیلم (مثلا) طنز چرا باید شیوه تصویر برداری دوربین روی دست باشه...
2.اصل فیلنامه خوبی نداره و مخاطب رو نمیتونه جذب کنه
3.اینقدر تو این فیلم اتفاق ها در هم و بر همه که آدم رغبت نمیکنه فیلمو ببینه
وقتی تیم بازیگری قوی مثل لولایی تیموریان رضویان و کارگردان خوبی مثل اقاخانی در سریال هست انتظار خیلییییی بالا هست 
که متاسفانه برعکس این قضیه اتفاق افتاد.... بازی ها ضعیف که بیشتر به خاطر متن ضعیف هست 
وقتی دیالوگ های تکراری و پوچ و کلماتی مثل کوفت که حتی به بزرگترها هم گفته میشه مثل امروز آسی به خانم زرنگار گفت... 
بزرگترین ضعف فیلمنامه هست که بازی های خوب نتونسته جای أون رو پر کنه 
برعکس دودکش که بازی های خوب جای فیلمنامه رو پر کرده

سلام .

فیلمی طنز در عین حال مسخره . ما از آقای آقاخانی توقع بیشتری داشتیم.

من توی این سریال چیزی جز دروغ گفتن ندیدم. خیلی هم برای من جالبه که تمام موقعیت های این سریالم بر اساس دروغ هایی که به هم می گن به وجود می یاد. واقعا سریال بی محتوایی بود

پاسخ:
سلام
این یکی از نقدهای انکار نشدنی به این سریال است که با تغییراتی در روند داستان به راحتی قابل حل بود
ممنون
قبلا فیلمهای ماه رمضون به مردم صداقت و امانت داری و صفات خوب  و نشون میداد اما تو این فیلم از اول دوروغ و کلاهبرداری و پیچوندن مردم و نشون میدان آخرشم که همه ی دوروغگوها و کلاهبردار هاش به سرانجام خوب رسیدن و خوشبخت شدن واقعا اسلام اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بنظر من ارزش دیدن نداشت حیفه عمر که بخواد برای دیدن چنین چیزهایی صرف بشه
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۵ مهدی مردانی

اول سلام دوم خسته نباشید اما سوم

سریال خروس رو دیدم سعی شده بود در فیلمنامه اتفاق تازه ای بیفته و افتاده بود اما اینکه چقدر این خلاقیت (که من اسمش رو می گذارم خود نقدی)برای مخاطب ما جذاب بوده فکر می کنم نه چندان !

از کسانی مثل آقاخانی توقع خیلی بیشتر از این حرفهاست قبل از نو آوری نگاهی به کارهای قبلی بندازید و دلایل موفقیات شون رو بررسی کنید اگر بستر جامعه ما شرایط پذیرش این جور حرکات رو داشت خو ببسازید در غیر این صورت همون کارهای آیتمی رو بسازید که لائقل هر ننه من غریبی پانشه و ادعای طنز بکنه در نبود شما با چرندیاتی مثل خنده بازار

یاد کارهای آیتمی تون بخیر !

یاد ساعت خوش یاد حرف تو حرف یاد ... خودتون که واردید

مزخرفترین فیلم چند سال اخیر صدا و سیما بود مثل سریال مسیر انحرافی که البته با تمام بدیش بازم از خروس بهتر بود

پاسخ:
سلام
کاش دلیل خود را هم عنوان می فرمودید
از صدا و سیما خواهش میکنیم ترو خدا بجای این فیلمهای مزخرف که آبروی حرفه ای صداوسیما را میبرند یک سریال درست حسابی بسازین به نظر من سعید آقاخانی خودشم نمیدونسته داره چی میسازه فقط خاستن ی چیزی بسازن که مردم سرشون گرم شه و شبکه دو در ایام رمضان بی فیلم نباشه.
سلا م من که اصلا  خوشم نیومد اولاش یه ذره خنده دار بود ولی بعدا تبدیل شد به بی مزه گی البته ببخشید رک حر ف میزنم به نظرم اقای لولایی تو این فیلم وجهه اش ر فت زی سوال
پاسخ:
سلام
ممنون از نقدتان
افتضاح بگو خوب
پاسخ:
توضیح بیشتر ... ؟
فیلم نامه نقص زیادی داشت،
کمی بی محتوا بود....رک بگویم مثل فیل های هندی شده بود طرف3تا گوله میخره اخرش زنده میمونه میره با دختر مورد علاقش ازدواج میکنه.
بدنیستا این که اخر داستان زندگی شیرین میشود.ولی کیلیشه ای شیرین شده بود...شیرینیش دل رو میزد ...
بازم تکرار میکنم نقص زیاد داشت...
من در عجب چرا اقای لولایی،رضویان،طیموری،امیرسلیمانی و....وخانم شریفی نیاودیگر دوستان چنین فیلم نامه ای رو قبول کردن البته شاید هم ایراد از کارگردانی بوده که فیلم موفقیت چندانی نداشته وبه نظرم همین موفقیت اندک به خاطر حضور این هنرمندان برجسته دراین سریال بوده.
البته من چیز زیادی از فیلم سازی وفیلم نامه ونقد نمیدانم،اگر گفته هایم نقص دارد قبولشان میکنم.
پاسخ:
سلام
بله نقض فیلمنامه انکار ناپذیر است اما نه به سبب دنبال شدن آن ، بلکه اساساً موضوع کمی ناملموس به نظر می آمد آن هم برای این روزهای عزیز
ممنون
بله!موافقم کمی تند رفتم!!
بهتربود سعید اقاخانی موضوعی بهتررا انتخاب میکردند!1
پاسخ:
ممنون
اخه به اینم میشه گفت فیلم از این بازیگرا بعید بود!!!!
واقعا ازاین چرت وپرت تر وجود نداره!!!
اخه قوربون اون ایده های ....تون بشم یکم فکر کنید بعد بسازید ..!!
ازاین فیلم نامه ها من 30یا40تادارم اگه بازم مشتاقید بدم بسازیدشون !!!فیلم سازی تازه یکم خوب شده بود یه جا همشو پرپر کردید واقعا که...!!!!!!!!
چه جوابی واسه این فیلم مسخرتون دارید؟
لابد میخواید بگید تقصیر شما نبود دیگر عوامل کارشون رو خوب انجام ندادن.....خجالت هم اصلا نکشید!!
اقا اصلا تقصیر ابدارچی صحنه بود...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام دوست عزیز
پیداست دلی پر درد دارید
نقد شما کارساز خواهد بود انشاء الله
ممنون
بله دلی پردارم من سعی میکنم سرصحنه های فیلما حاضربشم وهرکاری ازکمک مالی تا عملی انجام بدم ولی عوامل خروس با بی ادبی تمام به بنده فرمودند :(حتی ابدارچیان فیلم هم باید حرفه ای باشند)
حالا هم که فیلمشون خوب ازکار درنیومده حتما میخوان بگن ابدارچی حرفه ای نبوده دیگه!!
البته من زیاد ازرفتارشون ناراحت نیستم ازاین ناراحتم که خودشون رو گم میکنن واسه صلیقه مردم اهمیتی نمیزارن....
امیدوارم که دیگه ازاین رفتاراوفیلم نامه های ناقص نداشته باشیم....
پاسخ:
کاش از تجربیاتتان برای ما هم چیزهایی میگفتین
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۰ روشنک بحیرایی
مزخرف ترین سریال ماه رمضون بود......
پاسخ:
سلام
کاش دلیل آن را هم مطرح می فرمودین
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۲ غزاله و کیانا
بسیار زشت بود نپسندیدمش
پاسخ:
سلام
نظر شما برای ما ارزشمند است
ممنون
ازیکی ازدوستانم شنیدم که کامران تفتی توی یکی ازمصاحبه هاش گفته که ابدارچی صحنه هابود امسال هم همین دوستم گفت که توی یرنامه شهرباران حرفش رو تکرار کرده من عاشق سینماوتلوزیون هستم کمک مالی هم تا جایی که ازدستم براومده کردم البته نه مثل (پدر ستاره خانم دراین فیلم برای این که بازیگر بشم،)بعد ازشنیدن این خبربااین که زیاد هم ازصحتش مطمن نبودم تصمیم گرفتم برم سرصحنه ها وکاربکنم هرکاری.!!
 من برای هنرمندان کشورم ارزش زیادی میزارم حتی حاضرم کف زمین رو جارو بکنم چون اعتقاد دارم زیر پای هنر مندان باید گل ریخت حالا بزارم رو زمین کثیف راه برن!!!این کار رو هم کردم!!!
اصلا دلم نمی خواد درمورد برخوردی که عوامل خروس بامن داشتند حرف بزنم...!!!
من دلم میخواد برای کشورم مفید باشم شاید توان بازیگری یا تهیه کنندگی وکارای دیگه رو ندارم ولی میتونم کارایی رو که مثال زدم انجام بدم...!!!
من دانش جوی پزشکی هستم ...الان با یکی از استادانم لندن هستیم استادم یک عمل داشتند ومن با دادن یک امتحان سخت تونستم دستیار ایشون بشم وبا ایشون سر جراحی هاشون برم وتجربه کسب کنم ما2روز دیگه برمیگردیم به ایران...
برای این بهتون گفتم دانشجوی پزشکی هستم تا هم شما هم کسانی که این کامنت رو میخونن خودشون رو از مردم جدا ندونن...!!
ما در هر پست ومقامی باید به هموطن های دیگمون خدمت کنیم!!!!
من هنرمندان رو انتخاب کردم تابازم یاداوری کنم اون هاهم از مردم جدا نیستند!!!!!!!!!
منظورم اینه که هیچ کس نباید خودش رو از مردم جدابدونه چه بازیگرا چه دکترا چه مجریا چه شما چه فوتبالیستاکه ازهمه بدترن نمیشه باهاشون حرف زد!!!
خیلی خیلی مسخره و مزحکه!
خیلی چرت بود.
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۵ تالبیمنتعغفقث
نقل قول از مهسا جون
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۸ مهدی صالحی
گهههههههههههههههههههههههههههههههههههه           بود
من چند قسمتشو دیدم اصلا خنده دار نیست خیلی چرته.

خیلیییییییی سریال قشنگیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی